Gå til innhold

Dere med EVNER, har dere hørt om dette før?? Dere skal ikke spå her, altså :0)

Anbefalte innlegg

Jeg føler selv at jeg er åpen for det meste mellom himmel og jord, og kunne sikkert gjort forsøk på å "trene opp" evner. Det vil jeg egentlig ikke, prøver å holde en slags grense.

Men..

For etpar år siden ble jeg obs på noe rart... Ved å se på bilder av ukjente (fortrinnsvis) kan jeg på en måte "lese" øynene deres. Litt vanskelig å forklare, men ved å studere øynene kan jeg føle mye om personen.. Personlighet, sinnstemning, alder, slektsforhold, forhold til familiemedlemmer osv.. Må få med at jeg føler meg selv litt som personen på bildet? Høres helt sykt ut, men :0)

Kanskje er dette bare tilfeldigheter, og fantasien som spiller meg et puss, men det er veldig påfallende mens det står på.

Grunnen til at jeg spør dere her nå er at jeg gikk inn på en link, der man skulle skille 10 mennesker inn i to kategorier; EDB-behandler eller morder. (Moro-link, det SKULLE være vanskelig!) Okay, tenkt jeg, nå skal jeg kun studere øynene...og fikk 10 av 10 riktige... Dvs. den ene føltes helt.."tom" i øynene, jeg klarte ikke å "få tak" i noe fornuftig. I teksten som etterhvert kom frem viste det seg at mannen var psykisk syk/gal...

Har aldri hørt/lest om noe slikt. Har prøvd å søke på nettet, men har ikke funnet relevant info..

Har noen av dere noensinne hørt om noe liknende?

Fortsetter under...

Trur det er fult mulig jeg. Faktisk så begynte jeg å lese en bok i går som kalles Ånd og Energi, hun som skriver den boka, om seg selv, hun kunne se på mennesker hva som feilte dem, hvilken sykdom eller lidelse de hadde, uten å kjenne de eller vite noe om de.

Glemte å ta det med; men av og til er det som om min eldste sønn også "kan" dette...

Han har, helst siden han var baby, hatt en vannvittig "teft" for mennesker...

Vært veldig imøtekommende ovenfor dem jeg kjenner som snille, men det heeelt motsatte mot uærlige og "tvilsomme" mennesker... Uten at han som baby kunne være obs på denne forskjellen, uten å være kjent med menneskenes bakgrunn/historie..

Rare greier..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...