Gå til innhold

hjelp meg å holde meg våken....


superfornøyd m nr 2 på vei

Anbefalte innlegg

sliter meg gjennom siste arbeidsuke før ferien og vet ikke hvordan jeg skal holde ut. Arbeidsmoralen er på bunn og ute skinner sola...

Det er nesten ikke noen andre her, og jeg surfer nettet nesten hele tiden. Får veldig dårlig samvittighet... men jeg er jo så trøtt!! Det er som som det har kommet sand bak øyelokkene mine.

 

Noen forslag til hva jeg kan finne på? Evnt. noen gode argumenter for hvorfor jeg ikke behøver å ha dårlig samvittighet?

 

Egentlig bør man vel ta litt vare på seg selv sånn helt i begynnelsen eller hva?? ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jge har ingen gode forslag, men sitter på jobben og kjemper mot tunge øyelokk jeg også! Er helt forferdelig trøtt!

Men jeg har ikke dårlig samvittighet for surfingen min i alle fall! Har prøvd å gjøre noe fornuftig i dag, men alle jeg behøver å få tak i er på ferie! Så da blir det surfing....

Tips til noen artige nettsider? BiM og vg.no er ganske utlest føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det kommer jo litt an på hva du liker å holde på med :-)

Hvis jeg sjekker nettloggen min for i dag så har det gått mye i BIM her også ja... ellers har det vært doktoronline.no, snartmamma.com, dinside.no, apollo.no, så det er vel ikke så veldig spenstig akkurat det heller.

 

Hvor langt er du på vei da? og når får du ferie? eller har du hatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...