belle1 Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Var til kontroll hos legen i dag -er 37 uker i dag. Og visste med ganske stor sikkerhet at i dag blir jeg lagt inn. Har Carpal tunell syndrom i begge hender og føtter, og har sååååå vondt. Overlegen på sykehuset ville sette igang fødselen når jeg er 37 uker..... ville ikke at jeg skulle pines lenger da...god bless him!!! Men selv om jeg er glad for det, kjenner jeg også at jeg er litt lei meg. Lurer på hvor jeg skal få krefter fra til å føde den jenta her, orker jo ikke engang å smøre meg min egen brødsskive. Sukk..... !! Men har hun kommet inn, må hun vel ut også.... Fastlegen sendte meg rett til overlegen på sykehuset som sto og ventet på meg. Han ville igangsette umiddelbart, men pga ferie og mange fødsler i Fredrikstad i dag, bli jeg igangsatt i morgen kl 8. Så nå er jeg bare hjemme på "perm" for å prøve å sove og samle krefter til i morgen. Da får vi kanskje treffe lille Emilie!!! Håper igangsettelsesen går like fort som sist.Da tok det 20 minutter og guttten var ute!! Nå er jeg både spent, redd og overlykkelig på en gang!!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Lykke til i morgen! Kan du gi meg noe info om Carpal Tunell syndrom? Ble så nysgjerrig! Sjekket litt på nettet men ble ikke så klok?
belle1 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 Carpal Tunell syndrom vil si at sener og blodårer kommer i klem i håndleddene og gjerne også i anklene pga vannansamlinger der. Dette medfører at blodtilførselen i fingrene ikke er slik den skal og det gjør vondt. Begynte med å miste følelsen i 3 fingre, men nå er det hele hånda på begge sider. Orker ikke å løfte, skjære brød eller noe som helst. Almenntilstanden blir svekket pga mangel på søvn, pga vondt om nettene. Har gått med skinner på hendene i snart 2 mndr. Så nå er det slutt på piningen her. Heldigvis at det finnes leger med sympati for andre... Blir vel dårlig med søvn på meg i natt tror jeg... er så spent på å treffe lille Emilie!!!
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Ja du har all rett til å snike i køen da. Masse lykke til og håper vannet forsvinnet fort fra kroppen din =)
belle1 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2006 Ja, nå er det bare 1 time igjen, så er jeg på sykehuset....!!! Kan ikke akkurat si at jeg har sovet så veldig godt i natt. Men får trøste meg med at jeg kanskje får se lille Emilie i allefall:):) Skal bli godt å bli ferdig og seg selv igjen nå...!! WISH ME LUCK!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå