Gå til innhold

Hode festet tidlig,tidlig fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hodet til babyen minvar mest sansynligt festet nå.Er i uke 34.

Hvilke erfaringer har dere rundt dette?

Har det noe å si for om det kan bli en tidligere fødsel?

Vil jo ikke ha tulla helt enda;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare. Hodet på gutten min festet seg i uke 35, sitter nå 5 dager på overtid uten bebis i armene, men i magen enda;-) Var sikker på tidlig fødsel, legen min også, men den gang ei. Anbefaler deg å innbille deg at du går over, det er grusomt å vente når man har trodd det motsatte.

Lykke til!

Skrevet

Har ingenting å si når hodet fester seg og når man føder. Sist festet hodet til jenta vår seg to dager før jeg fødte, 5 dager før termin.

Skrevet

nei nei nei barnet trenger ikke komme tidligere. har hatt hodet festet i 9 uker nå!!

Skrevet

Det var jo bra;)

Da blir hun nok der inne litt lenger forhåpentligvis.

Skrevet

Det er vanlig at de ligger snudd med hodet ned allerede fra uke 28 har jeg lest, så fester de seg ofte mer og mer etterhvert som de "synker nedi", babyen min har ligget ned lenge og begynner og sitte godt fast nå med 12 dager til termin. Tror nok ikke det går å tyde noe fødsel utifra når det er hodet er festet men det er jo godt å vite siden det er tryggest hvis vannet skulle gå.

Skrevet

Jeg var på ultralyd i dag og babyen ligger klar med hodet ned og ansiktet riktig vei.. Legen sa at babyen kunne snu seg litt mot sidene, men ville ikke snu ansiktet eller kroppen helt rundt, så det virket som om hodet var på plass akkurat der den skal være før fødsel. Rart at den er i fødeposisjon allerede, selv om legen sa at det ikke var tegn på at jeg ville føde for tidlig - bare at det var klart for en normal fødsel.

- Og jeg er 28+5 i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...