GRAM Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 fikk beskje av jm at det med sex er egentlig bare tilfeldighet.hun hadde vært borti et par som hadde hatt sx MYE,men gikk over 18 dager.
tupi Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Leste her på bim at sex kan få modningen til å skje fortere. Men... man skulle visst helst ha det 3 ganger om dagen!! Litt mye flodhestsex for min del... klarer seg med en for meg iaf! =O) ler!
på tjukka med nr 2:) Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Orgasme får livmoren til å jobbe litt ekstra og er litt riefremkallende, og spermen modner mormunnen. Det kan gi en hjelpende hånd i rett retning dersom du er over 37 uker. Skader ikke å prøve:) Lykke til....
Dailis Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Da jeg har gått tre ganger på overtid har jeg vært hos en del gynekologer på slutten. Samtlige har sendt meg hjem med beskjed om å ha sex, da dette var det eneste som kunne fungere. Flere jordmødre har sagt det og, men ærlig talt så sier jordmødre så mye langt ut på landet at jeg gidder ikke forholde meg til det en gang.
GRAM Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 en ting er iværtfall sikkert å det er at den kommer ikke før den er klar....
En-av-hver Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Kanskje alle jordmødrene sier dette for at gubbene våre skal være galde og fornøyde og avslappet til fødselen..? Blid gubbe=er snill fødehjelp liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå