Gå til innhold

Når skal jeg anta at jeg har eggeløsning da? Frister lite å bruke 350 kr på EL tester i 2 pp...

Anbefalte innlegg

Heihei:) Da er jeg offisielt over i 2 pp. Hadde først dag av siste mens den 6 juli. Syklusen ble 35 dager, da mensen i mnd før begynte 3 juni. Hvordan skal jeg treffe el denne mnd uten test? Finnes vel ingen fasitsvar men lov å ønske seg noen små råd? hehe...Dette El slimet blir jeg ikke klok på ..så d stoler jeg ikke på gitt.....

Noen andre som er midt i en prøveperiode? Vært koslig med en prat! Er så sliten for tiden pga av ny jobb så er litt stresset..trenger å tenke på noe annet...

Klem fra Eirin i 2pp

Fortsetter under...

du kan kjøpe billige EL tester på billigetester.no

jeg kjøpte en pakke med 21 EL tester og 3 grav tester for 180 kr. under 200 kr så slipper man å betale frakt og pakken kommer et par dager etter i postkassa.

Annonse

ja vi har samme problemet... men det hender at vi har sex sent sent på kvelden... når begge er hjemme... selv om vi er trøtte og vi skal opp tidlig og burde sove..... men vi tenker at jeg kan gjerne være dødstrøtt en uke på jobben hvis sjansen for å bli gravid er der..... :)

hehe..enig i den.men avogtil orker jeg bare ikke..hehe..men hørte på rådet ditt jeg..har kjøpt meg 21 tester..da kan jeg begynne å teste med engang de kommer!:)

Med en syklus på 35 dager har du nok el dag 21 og da trenger du ikke begynne dag 10 med annenhver dag metoden, med mindre du orker å holde på så lenge da. Du kan godt bruke de billige el testene og finne el, men de kan være litt vanskelig å tyde... men kjøper du vanlige kan du begynne å teste dag 17 eller 18... an også anbefale å tempe, det er den sikreste måten å finne ut om man faktisk har el (for det viser ikke de testene, de viser bare når kroppen gjør seg klar til å slippe egg, men betyr ikke at egget bir sluppet) og du finner ut når el var :-) For temping trenger du bare et digitalt termometer med to desimaler, så er du klar :-) Det er gratis å bruke fertilityfriend på nettet, hvor du skriver inn tempen din, så finner den el for deg og da slipper du å tolke og analysere. Kjempelett :-)

Lykke til da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...