Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Er det noen som har vært på UL ved Sykehuset Levanger og har fått tilbud om å få vite kjønnet?

Jeg har aldri fått tilbud om dette, verken ved Levanger sykehus eller i Trondheim.

I mine første 2 svangerskap ønsket jeg aldri å vite kjønnet, så da var det greit å ikke bli spurt. Denne gangen kunne jeg tenkt meg å vite kjønnet, men ble aldri spurt. Motet sviktet, og jeg spurte heller aldri selv.

Hva med dere, har dere fått tilbud om å vite kjønnet, eller har dere måttet spørre selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spurte selv på de tre siste, men jm klarte ikke å se sikkert pga måten ungen lå på. Jeg tror nå fortsatt på jente denne gangen, da.

Skrevet

Jeg ble spurt på St.Olavs idag i hvertfall om jeg ville vite. Forrige svangerskap fikk jeg også tilbudet, men takket nei.

Skrevet

Jeg sa bare forsiktig til jordmora at viss hu så kjønnet så ville vi gjerne vite. Hehe:)

Skrevet

Vi ville ikke vite, men det var på Haukeland da - og hun spurte heller ikke. Når ul var over spurte jeg om hun hadde sett det, men da sa hun "nei, jeg så ikke etter jeg, for dere spurte ikke!" Så hvis man vil vite er det vel bare å spørre i vei, virket det som. :)

Skrevet

Hei Hei, ved mitt første svangerskap spurte jeg om å få vite kjønne men da fikk jeg nesten kjeft for d var ikke d jeg var der for. Så denne gangen spurte jeg om hvis dem såg kjønne så ville jeg vite d, hun prøvde så godt hun kunne men var vanskelig for dem var så aktive, (skal ha tvillinger) men hun lovet å se etter neste gang igjen. Har kanskje litt med hvilken lege som tar ul å trur jeg da. Så jeg går å krysser fingrer å tær på å få vite d neste gang(03.08.06), tror selv d er en gutt å ei jente :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...