OsloMor Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 kanskje litt utenom tema her, men er det noen som har tips om en bra barbermaskin til ben og bikinilinje?? IKKE silkeepil, men en som kutter hårene av. Trenger noe som gjør "jobben" raskt og effektivt, da barberhøvel, bekkenløsning og STOR mage er dårlig kombinasjon.
Fantorangen Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Jeg synes de nye barberhøvlene til venus med vibrering (venus vibrance?) gjør det litt lettere. Og alltid passe på at knivene er skarpe, ikke sløve. Ellers synes jeg det går litt greie å barbere når jeg sitter på en stol med beinet på en anne stol og en vaskebøtte til å skylle av høvelen i. Selve avskyllet tar jeg i dusjen etterpå.
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 bruke enda høveln.. klare å sette mæ ned i dursjen.. eller litt om å men da. hehe.. men har bare to, maxk 4 uke igjen å gå gravid så trur æ klare mæ til da! di vokse ikke så fort. takk å pris for det
%anonym% Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Bruk mannen...../sambo Han kan da alltids ta seg 5 min å glede deg, me å få nybarberte legger...
Ninn (har født:) Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Hei! Du kan jo vokse på en salong, det gjør jeg og håret holder seg borte i lange tider (6-8 uker) slik at jeg ikke trenger å tenke så mye på det:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 vi hadde en skikkelig seanse her om dagen hvor sambo måtte trå til pga bekkenet er det ikke lett å gjøre det selv..bikini linja: brukte voks,det gjør vondt som f-f ,men så holder det lenge også.. gjorde det samme på leggene for 3 uker siden og trenger ikke ta det igjen før om en ukes tid tenker jeg det eneste aberet er at de må vokse litt før man tar dem.. men neste sommer blir det ikke høvel på meg mer,uansett mage ller ei;) Det får heller gjør e vondt he h e;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå