Gå til innhold

November: Levanger sykehus


msbu

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært til UL ved Sykehuset Levanger som har fått tilbud om å få vite kjønnet?

 

Dette er mitt andre svangerskap der jeg tilhører sykehuset Levanger, men jeg har aldri blitt spurt om jeg vil vite kjønnet...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke der på den ordinære UL, men var der når jeg var i uke 17.

Spurte om de kunne se noe, men hun kunne ikke se noe da sa legen.

 

En må som regel be de sjekke, da kjønn ikke er hva de undersøker med UL for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at de er veldig tilbakeholdne med å fortelle kjønnet her.. Vi ville vite, men fikk beskjed om at hun ikke kunne se det.. Har i ettertid snakket med flere som har fått den beskjeden, men også mange som hadde spurt mer, og dermed fått vite det.

 

Tanta mi måtte krangle seg til å høre kjønnet. "Det er mitt barn, jeg som går med det og jeg som bestemmer om jeg vil vite kjønn".

 

De sier det er pga de ikke vil si feil, og det er jo forståelig, men hvis de mener de kan se kjønnet og foreldrene vil vite synes jeg det er dumt å ikke si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ spurt berre så vidt om æ kun få vit kjønnet, å da va d itjnå problem heller. Hu visst oss t å m at d skull bli jente, sjøl om itj vi skjønt så my av d hu vist oss så va d arti. Men d kan nevnes at æ kjent jordmora da. Trur d kan ha litt m saken å gjør å , har æ hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Mitt andre svangerskap å, har itj fått vessta kjønnet nei. Hu æ gikk t herre gangen sa at hu ikke pleid å uttal sæ om d, pga at d bestandi va en viss usikkerhet. Å etter ka æ har hørt har dæm tatt masse feil tidliar så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...