Gå til innhold

vogn-farge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kolles farge har dåkk velgt på vogna dåkkers? Har inntrykk av at dæm flestan velge svart eller mørke blått....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg arver vogna av svigersøstra mi, og den er brun/beige, og er en nøytral og fin vogn:)

Skrevet

Har mørk grønn

Gjest leelu23 *25.11.2006*
Skrevet

Den er mørk grå - veldig fin og nøytral.

svart blir veldig varmt om vogna står i sola.. så da valgte jeg mørk grå istede:)

Skrevet

Blir svart, grått eller mørkeblått her... Kommer litt an på hvilken modell de får på tilbud etter hvert, men det er fargene vi har sett på iallfall...

Syns det er fine, nøytrale farger :)

Skrevet

Jeg kommer mest sannsynlig til å velge svart farge på min vogn.

Skrevet

hvis jeg skulle kjøpt ny, hadde jeg kjøpt svart eller mørk blå. men jeg kjøpte brukt av en kollega, og vogna er militær-grønn..

Skrevet

Hadde svart og grå til første mann. Har bestilt Emmaljunga Edge duo til den kommende lille jenta vår. Den er rød og grå.

Synes det var litt moro å bestille en med litt mere farger på når vi vet at det blir ei jente denne gangen.

Skrevet

Tror de fleste velger det... jeg blir nok å velge en sort...synes de er finet jeg( selv hadde jeg en brun&orange!!og min søster hadde en rosa i sky!!) de tidene er heldigvis over... dessuten er de kanskje letter å evt selge etterpå?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...