Birthemor, mamma til 2 ;) Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 hei hei , er det noen som faktisk har prøvd dette , som det har funket på ? Eller som har noen andre "råd" som funker ? i går vasket jeg huset , løp opp og ned trappa 20 ganger , gikk - små løp en ganske lang tur .... MEn tror dere noe skjedde æ ? neida!!!! tror kanskje det klikker for meg snart... HJELP!!!!
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 skjønner deg veldig godt,tenkte jeg skulle prøve å hoppe på trampolinen i dag,men det eneste som kommer til å skje er vel at jeg blir blå i trynet og mister pusten hehe,er så tung nå
Ceci og prinsen. Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 Da jeg var gravid for 4 år siden tror jeg det var bryststimulering som gjorde at jeg gikk i fødsel, 19 dager før termin. Jeg er nemlig brystredusert, og dreiv hver kveld og klemte og dro i brystvortene for å se om det kom melk. Dreiv vel på med det ei lita uke, og vips - der gikk vannet, uten å ha kjent en eneste kynner eller murringer på forhånd. Denne gangen tenker jeg gjøre det samme når jeg har 3 uker igjen til termin! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå