vivi79med2tette Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Har hatt vondt i kors ryggen nå i ca 2 dager.. Ikke uutholdelig, men slik at jeg kjenner det hele tiden, murring. Rare greier, har ikke slitt med noen plager i rygg før. Jeg er redd det er bekkenløsning på vei, eller er det for tidlig.. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Det kan være bekkenløsning, da det ofte er hormonelt og ikke nødvendigvis pga. belastning. Du får prøve å ta det rolig noen dager, om det ikke hjelper så kontakt lege. Ikke vent for lenge med å få hjelp, blir bare værre, ikke bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg og har det ennå....Er 12 +2, men har hatt mer vondt i ryggen den siste tiden enn tidligere..... Det er nok helt vanlig, men blir det uutholdelig, så kontakt lege..... Lykke til....Ses snart på 2 tri..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi79med2tette Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei. Takk for svar. Rart dette med ryggen. Det går greit og være i bevegelse, men samme stilling over tid, eks. sitte, da er det vanskelig å reise seg og er vondt lenge. Har alltid sett for meg at jeg skulle ha ett "problemfritt" svangerskap. Er vel bare sunt for meg og kjenne på noe jeg faktisk ikke har kontroll over, det er uvant ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå