najs Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Flere enn jeg som elsker når babyene deres smiler:-) Lille Alfred kom 22 mai og er nå 8 uker gammel.De to siste ukene har han ikke bare dratt på munnen når han er mett og fornøyd uten gliser skikkelig når han er våken og vi snakker med han. Igår lagde han til og med masse pludrelyder samtidlig. Hvem som helst kan snakke til han og da kommer smilet, det er så godt å se. og storebror var og er helt lik,smiler hele tiden - og da smiler jeg selvfølgelig hele tiden, hehe
Gika fikk nr tre 1.mai 06 Skrevet 19. juli 2006 #2 Skrevet 19. juli 2006 Hehe, ja de sååå søte når de smiler. Vår lille Ada har fektisk smilt i mange uker nå (født 1.mai) men det er fortsatt lite kos å se smilet hennes ja . Her en dag lo hun med ordentlig trillende latter, det var moro det!! Kos med blide barn ja!!
Mamma te 2 Gull Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 Mine to er akkurat lik. Har ei jente født 3. mai og en gutt på 2 1/2 år. Bertine ler mye og høyt. Det er bare å snakke litt til ho så smiler eller ler ho. Skikkelig god latter. Og smittsom! Det er så deilig! Storebror er også blid og god. Det er så enkelt med blide unger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå