Gå til innhold

Varierer symptomene deres fra dag til dag?


Faylinn

Anbefalte innlegg

At kvalmen varierer, spes så tidlig som 4+1 er vel ok? Men jeg får helt hetta når puppene blir mindre ømme siden det var det som skjedde da jeg mistet sist! :-( De er ømme, men ikke så ille som for noen dager siden, og ikke så oppblåste heller..

 

Er det sånn med deres symptomer også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke du skal beskymre deg :) Selv om jeg så absolutt skjønner at du gjør det!!

Jeg hadde så godt som ingen symptomer før jeg var ca 7 uker på vei.

Var litt småkvalm og sånn innimellom, men veldig varierende fra dag til dag. Men fra uke 7 og til nå når jeg er 11+1 har kvalmen besøkt meg hver eneste dag, og jeg brekker meg og kaster opp både titt og ofte :)

Ømme pupper har jeg nesten ikke hatt. Men jeg ser stooor forskjell på dem da...hehe. De er store og tunge.

 

Så selv hvor vanskelig jeg vet at det er, så prøv å slapp av og nyt graviditeten. Dette med symptomer er som med alt annet i et svangerskap..veldig individuelt. Kanskje blir det lettere for deg når du har vært på ultralyd og sett at alt er bra :) Var det i uke 6 du skulle??

Ønsker deg masse lykke til, og krysser alt som krysses kan for at alt går bra for deg denne gangen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord. Jo, jeg skal på UL i uke 6, det er to laaaange uker til. *sukk* Dette er jo værre enn å vente på ikm, og ,jeg som ikke trodde det fantes lengre uker enn det! :-)

 

Skulle gjerne hørt om flere som har variable symptomer..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine symtomper varierer så absolutt fra dag til dag... har vært på UL fire ganger og alt er ok... så ta det bare med ro :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4+1 i dag jeg, eller 4+2 om noen minutter :)

Virker som vi har det veldig likt, for mine symptomer varierer også fra dag til dag. Noen dager er jeg veldig trøtt, mens andre dager er jeg litt småkvalmen. Kjenner murringer nederst i magen maaange ganger til dagen.

 

Jeg er selvfølgelig også kjemperedd for at noe skal være galt, eller at noe er galt nå, men vi må bare prøve å tenke positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi tesoro: Takk for innlegget ditt. :-) Vi har forøvrig samme termindato! Jeg bare tør ikke sette den inn før jeg har hatt UL. Er så redd for å gjøre for mye ut av det slik som sist da jeg mistet..

 

Jeg er allikevel mer positiv i dag! Ser også med interesse på tråden til "Vibeke25 med spire" hvor mange ikke kjenner så mye.

 

Jeg vil liksom kjenne masse nå, og var overlykkelig over at puppene var vonde når jeg sto opp i dag. Men gjett hvem som kommer til å ønske seg mindre symptomer hvis de de blir for voldsomme? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, jeg har også lurt på å fjerne termindatoen. Våknet opp i morges med lav temp., og er naturligvis kjemperedd for at jeg nå skal begynne å blø og miste... Tempen har bare gått nedover de siste dagene, og det bekymrer med masse :( Prøver å slappe av, men det er vanskelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...