Gå til innhold

de med 106 dager igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så på den forrige lista at det er mange med 106 dager igjen!

Gratulerer damer! Snart 100!!!

Hvordan er formen i sommervarmen? Og vet dere hva det blir?

Jeg stortrives i sola, selv om det av og til kan bli litt for varmt. Formen er ellers bra, bortsett fra et bekken som av og til sier i fra at det er der, men ikke stort å klage på. Vi vet ikke hva vi får, men jeg har en følelse på at det blir gutt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, tenk! bare 106 dager igjen, det er så bra! Jeg er så utålmodig jeg :-)

På det varmeste kan ting bli litt tungt, men jeg koser meg i sola og får stadog kommentarer på brunfargen min :-) Blir normalt bare rød, men det hjelper med hormoner altså ;-)

Vi får mest sannsynlig en jente! har nett kommet hjem fra ferie på vestlandet og der jublet kvinnene og jentene i familien mens gutta og mennene surmulte :-) det er ikke lett å gjøre alle til lags!

et lite tips i varmen: bland eplejuice og farris/bris med lime sammen. herlig avkjølende og farris inneholder elektrolytter (man mister endel elektrolytter nå i varmen, de renner ut med svetten). Hvis man er skikkelig tøff er dette supert å ha i blender/mixer med en banan, kjempegodt og fryktelig sunt ;-)

klem og klem!

Skrevet

Takk for tipset! Hørtes skikkelig nammis ut!!

Ike lett å gjøre alle tillags når det gjelder kjønn nei, men hovedsaken er at den er frisk og rask den som kommer ut:)

herlig med den kanonbra brunfargen! Blir vanligvis fort brun ellers pg jeg, men denne gravid brunfargen jeg har fått nå er bare superbra! Ser frisk og godt ut sier folk. Og det er jo slik jeg føler meg! Helt topp!!

Skrevet

Hei Hei

Har 105 dager igjen i dag jeg da.

Formen er bra, er på ¨ferie¨ nå, tok fly til Oslo i dag og hovnet opp litt i beina og fingrene. Men skal ikke klage. Skal reise til Kroatia på lørdagen gleder meg veldig til det. Skal bli så brun som jeg aldri har blitt før hihi:)

Snart 100 dager igjen Jippi

Skrevet

God tur til Kroatia!! Heldiggrisen! Nyt ferien og turen, drikk masse og kos med den voksende magen. Når du kommer igjen fra ferie har du kanskje bare et tosifret tall igjen til termin!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...