Gå til innhold

I dag er jeg lei meg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld fikk jeg vite att alle de 4 nærmeste venninnene mine skulle på telt tur i 2 netter. Jeg har snakket med bestevenninnen min flere ganger etter de planla det. Men ingen sa noe til meg. Ingen spurte meg. De var da 4 stk som skulle reise, å derfor en full bil. Da var det sikkert greit å ikke si noe til meg. Siden jeg er gravid i tillegg så var det vel lettest å stenge meg ute. Ingen av de som har barn, eller vært gravid. Kansje barnslig av meg å bli lei meg, men jeg kjenner att jeg ble skikkelig lei meg. Mest pga att de holdt det hemmelig. Grunnen for att jeg fikk vite det var att hun ene som skal være med på turen er min svigerinne. Hun ville si det til meg. Kansje spiller disse berømte hormonene en liten rolle her, men jeg tror jeg hadde reager uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er lov å bli lei seg. Det er da vel ikke noe problem å kjøre to biler heller???? Og hvorfor skulle de utestenge deg når du er gravid?? Kan da ligge i telt du også!! Og er du så diger kunne du jo hatt ditt eget telt! Det siste var en spøk. Men de kunne iallefall ha spurt om du ville være med, enklere å si nei selv om man føler at man ikke passer inn eller får følelsen av at de ikke ville ha deg med. Men ikke bry deg om dem! Finn på noe annet å kose deg med!

Skrevet

Det kan jeg skjønne! Jeg hadde reagert på samme måte! Jeg har opplevd noe av det samme selv. Særlig i starten av svangerskapet, jeg er nå i uke 25. Jeg blir ikke spurt om å være med på de samme tingene lenger liksom. Det er sårende! Vi er jo ikke "syke" selv om vi er gravide..Det å være med på telttur er jo fult mulig selv om man er gravid..Bare det å bli spurt hadde jo spilt en stor rolle for deg! Jeg reagerer med å føle meg som verdens mest ensomme jente når sånt skjer..hormoner ++.

Lykke til da! Jeg ville spurt de når de kom seg hjem fra telttur hvorfor du ikke ble spurt..De trodde sikkert at dette ikke var noe for deg osv.

¤¤

Skrevet

hihi....får håpe de får regnvær....

Stygt det men...

Skrevet

Ja bare det å bli spurt hadde hjulpet.

Skrevet

Hehe, kansje jeg skal håpe på det.

Skrevet

Hoff, det skjønner jeg godt. Det er aldri noe gøy å bli satt utenfor. Jeg jobber i restaurantbransjen, og på sommeren er det alltid mye drikking. Masse studenter som kommer og jobber og sosiale sammenkomster ender som regel med en fest Jeg har satt meg som mål å ikke gå ut noe mindre selv om jeg ikke kan drikke i sommer, gidder jo ikke sitte inne å vente på at det skal bli desember, liksom. Jeg går riktignok hjem litt tidligere nå, blir fortere trøtt uten alkoholen... Mye babel her, men nå kommer snart poenget: De glemmer å spørre om jeg vil være med, og da blir jeg skikkelig lei meg. Jeg trenger jo ikke invitasjon hver gang, men føler meg litt utafor når jeg i etterkant får høre om den og den festen som var så bra. Man trenger da vel ikke slutte å leve selv om man er gravid, eller hva?? Jeg synes du skal fortelle vennene dine at du ble lei deg... Selv om hormonene gjør deg litt ekstra sårbar er det helt normalt å reagere på sånt!

Skrevet

helt enig, bedre å bli spurt å si nej,enn ikke å bli spurt og holdt hemmelig..

du skulle kansje tatt deg en prat med demog fortealt hva du følte??? at de kunne ha spurt, å kjøre to biler er ikke noe problem...

Skrevet

Jeg sa det til hun ene i dag, men hun sa att alle kan ikke få være med på alt alltid. Så sånn var det.

Skrevet

Rart svar synes jeg. Klart det er sånt man trøster barna med, men da er det gjerne fordi de ikke har fått lov til å være med.. Men du har sagt fra og jeg støtter deg iallefall fullt ut! Stå på, du lever fortsatt i samme verden som dem:)

Skrevet

det syns jeg var dårlig sagt, de er jo venninnene dine, og vi skal ta vare påhverandre,uansett om de er gravid eller ikke.....dere er jo venninner....

kjenner jeg blir irritert, har opplevd samme greia mange ganger før, å bli 5 hjul på vogna, eller ikke invitert til fest,tur, samenkomster osv, selvom det er dine besteveninner.... det er det værste jeg vet....

.......

Skrevet

ja sånn er det verste jeg vet også. Å særlig pga att jeg er veldig nøyen med å ikke stenge noen ute selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...