Gå til innhold

Bør jeg bekymre meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herlig å kjenne at det er liv inne i magen og at det spirer og gror. I gårkveld var det derimot ekstremt stille der inne. Når jeg legger meg om kvelden har det kjentes ut som om det har bodd en turner inne i meg, men i gårkveld kjente jeg ingenting.. Sovnet med et bekymret ansikt tror jeg, var våken i natt og kjente såvidt et dult, ble beroliget da. Våknet i dagtidlig og kjente da to helomdreininger(kjennes slik ut), så bom stilt igjen. Snodig, begynner sikkert å bli trangere der inne også slik at det ikke blir de største kromspringene der lenger. Noen flere som har opplevd det samme??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er du langt på vej???

i magen min er det stort sett myliv og spark hele tiden, men har hatt noen dager i ny og ne der det har værtstilt.

vi var nettopp i sverige og der var det over 30 grader, da kjente jeg INGENTING ikke ett dult.......... ingenting!!! da var jeg begymret....

men med en gang jeg kom til kalde norge så begynte h¤n ijen, h¤n likte vest ikke varmen:)

Skrevet

Hvor langt er du på vei ??

Spis en kald is, da blir det nok liv skal du se :)

Skrevet

Er 25 fullgåtte uker og det vises godt at det ventes barn her ja, vokser iallefall. Er egentlig ikke så veldig bekymra, men vet jo ikke helt hva man skal reagere på og ikke når man er førstegangs...

Takk for støtte og gode ord:)

Skrevet

sånn e d t mæ å. Kjenne stort sett berre aktivitet om kvelden når æ har lagt mæ å e rolig sjøl. Bruke å dytt litt borti hu for å kjenn liv. Trur itj d e nå å bekymmer sæ fer æ nei.

Skrevet

Hei.. jeg er 27+0 i dag...Har kjent masse liv hele tiden,men de to siste ukene har det blitt veldig mye mindre...Kjenner at det er liv,men ikke sånn det var...Men så lenge vi kjenner noe så er det nok ikke noe fare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...