Gå til innhold

November: bør jeg være bekymret?


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Herlig å kjenne at det er liv inne i magen og at det spirer og gror. I gårkveld var det derimot ekstremt stille der inne. Når jeg legger meg om kvelden har det kjentes ut som om det har bodd en turner inne i meg, men i gårkveld kjente jeg ingenting.. Sovnet med et bekymret ansikt tror jeg, var våken i natt og kjente såvidt et dult, ble beroliget da. Våknet i dagtidlig og kjente da to helomdreininger(kjennes slik ut), så bom stilt igjen. Snodig, begynner sikkert å bli trangere der inne også slik at det ikke blir de største kromspringene der lenger. Noen flere som har opplevd det samme??

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg tror nok det er ganske normalt at det varierer, husker fra forrige svangerskap at jeg var fryktelig bekymret noen dager, men hvis jeg drakk noe søtt og la meg på ryggen, så kjente jeg stort sett litt tiv i løpet av kort tid.

Lykke til videre, et lite tips er søt saft, cola eller en sjokoladebit, det pleier å vekke disse småtassene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevegelsene varierer fra dag til dag. Kanskje den lillle har snudd seg slik at sparkene ikke kjennes like godt, og at det er derfor du følte det var roligere der inne. Spark mot ryggraden kjennes ikke alltid, så hvis barnet ligger den veien kan vi oppleve det som at det er skrekkelig stille, mens den lille der inne kanskje er like aktiv som den ellers pleier. Helt sikkert ingen grunn til bekymring, men om det plager deg så kan du jo ta kontakt med jordmoren din og be om en samtale. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...