Gå til innhold

drit lege!!!!!!!! åååhhh

Anbefalte innlegg

jeg bor i danmark, å i stedenfor å ha fastlege,så har vi et legehus med 4 leger ,som man kan velge og vrake mellom.

Jeg har lenge vært irritert over ´legene på mitt legehus, syns de er arrogante,uhøflig,dumme osv.

men i dag tok de altså kaka...

hver dag har de noe som heter "åpen konsultasjon",det vill si at jeg trekker en kølapp og venter på legen.

Å i dag skulle jeg innom den "konsultasjonen" fordi jeg har vært plaget med hodepine og svimmelhet i 1 uke.

legen måler blodtrykk og sjekker urinen min. å kommer fra til at jeg har litt protein,men ikke så mye at det gjør noe.

så sier hun overaskende på slutten : at graviditets problemer skal man ikke komme med til åpen konsultasjon, å at nå hadde hun brukt 7 minutter på meg (egentlig 5 min) å at andre folk ventet altså. jeg måtte ringe neste gang,så kunne vi se om vi skulle sette av en tid.

hun sa det med en sikkerlig sur og irriterende stemme.

jeg sier tilbake at det står klart å tydelig ute på oppslagstavelen at hvis man har hodepine,feber,oppkast +++ så kunne man godt komme.

men kjerringa bare fortsatte å kjefte på meg,så sier hun plutselig farvel.

blir sikkerlig forbanna,,, å går. ordentlig drit kjerring.

nå skal jeg bytte legehus, gidder ikke mer av dem.

ååhh..nå er hele dagen min ødelagt.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664398-drit-lege-%C3%A5%C3%A5%C3%A5hhh/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff for ei drittkjærring, stakkar deg... skjønner at du blir irritert, hadde jeg også blitt. Ja, bytt legehus, du!!

Men ikke la sånne mennesker ødelegge dagen din - de kan heller ødelegge for seg selv.. i hvert fall i lengden!!

Håper du får en bedre opplevelse i neste legehus!

Klem og håper dagen blir bra alikelvel!

fy .... for ei drittkjærring,koker av sinne når jeg leser d..enkelte har valgt feil yrke!!! bytt legekontor og send klage!

men ikke la hun dama dær ødelegge dagen din, tenk på den lille i magen din :)

hvor i danmark bor du ? har selv bodd i kruså,ved sønderborg, og jobbet på restaurant fakkelgaarden:)

Stor klem til deg:-)

hei

jeg bor på sjælland. bor i en liten bygd. bor 10 min fra Hillerød og Frederiksund. ikke alle som husker de små plassen,så det er best å nevne nærmeste by.

bor du fremdeles i danmark? eller er du vendt tilbake til fedrelandet?

jo,jeg burde glemme kjerringa, men jeg gråt da jeg kom hjem.

men det er nok fordi jeg er full av hormoner .

nå er jeg bare sint.

ser forresten at vi har termin samtidig :)

morsomt :)

heisann:)

flyttet hjem igjen for 3 år siden, men savner danmark og vennene mine der! bodde 5 km fra flensburg (tyskland) trivdes kjempegodt:)

har du dansk kjæreste siden du bor i danmark?

arti at vi har termin samme dag ja:)

klem

Annonse

nåh..men da var du jo langt fra der jeg er nå.

har bodd her siden 2002. så det blir noen år.(flyttet ned hit da jeg var 19 år)

har en datter fra før (2004) og venter nummer 2 i desember med min danske samboer.

Kommer egentlig fra en liten fisker bygd oppe i finnmark,så jeg kan ikke akkurat si at jeg oppga noe ved å reise ned hit :)

men jeg sliter enda med språket, så jeg snakker enda norsk....temmelig flaut siden jeg har bodd her så lenge..

Men jeg møtte en som jobbet som kasse dame,å hun hadde bodd i danmark i 30 år, å hun snakket sånn FIN bokmål med danskeord...DET hørtes dumt ut....hihihi....

bodde du lenge i danmark?

hehe... jeg måtte snakke engelsk med samboern den første tiden. han snakker en veldig vanskelig københavn-dialekt.forsto hva alle andre dansker sa,untatt han,,,,

å selv i dag kan vi missforstå hverandre. men det skjer når jeg er forbanna å begynner å snakke ordentlig finnmarking....da forstår han lite av hva som blir sakt...

forrersten... samboern min gjorde noe riktig søtt... jeg ringte å fortalte han om den drit legen,, å han hadde ringt opp til legekontoret,for han var sikkerlig sint. men det var opptatt, heldigvis,for han hadde tenkt å kjefte på feil lege....( vi misforsto hverandre litt)

ble så glad for at han ville gjøre noe sånt for meg, så jeg vasket bilen hans ;)

Hehehehehehehe:)

så bra samboer du har, synd d var opptatt og feil lege,hadde virkelig fortjent mye kjeft!:)

de fra københavn snakker så fort,kan være vanskelig å forstå!

litt komisk at dere misforstår hverandre av og til, d er sikkert mange artige episoder...hihi

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...