Gå til innhold

Jeg bestilte ultralyd på nøtterøy nå- fikk time imorra :)

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 *25.11.2006*

snakk om å være nysgjerrig altså..

Vi var så "uheldig" å ikke fikk se kjønn på den ordinære ultralyden så nå bestilte jeg jaggu meg en privat en jeg :)

Hadde egentlig time 14 august hos legen igjen (men der var utstyr osv så dårlig)

Så da får vi MEST SANSYNLIG se kjønn imorra. Jeg 21+ 6 imorra :)

3D-blir heller ikke så verst imorra da:)

Fortsetter under...

Nei men vi får skralve om det her når vi er tilbake :)

Hva tror du at du får?

Jeg tipper gutt på megselv - og blir litt overrasket om det viser seg å være jente, men selvfølgelig like glad :)

Annonse

Jeg skal til nøtterøy i morra.. Klokka 12 har vi time.. Vi fikk vite at det var ei jente på ul på onsdag forrige uke.. Men du vet jo aldri kan jo plutselig vise seg at det er en gutt i morra, men tviler veldig :o)

Jøss så mange som skal dit imorra :)

Koselig.

Ja dette blir 3'dje gang jeg er på nøtterøy, (var i uke 9 pga urolig og uke 15) de er så utrolig flinke der :) Hun legen jeg hadde på ordinær ul var utrolig kvass og ekkel!! Derfor gidder vi ikke til henne en gang til og betaler heller de 750 kr for å reise til nøtterøy :)

Jeg skal bes0ke besteforeldrene mine om ei mnd (18.aug) og var saa heldig aa faa en time samme dagen kl.12 :D Gleder meg noe synnsykt, saa fortell gjerne hvordan det gikk!!

Vil vere 26 uker naar vi er paa UL siden den er anbefalt mellom uke 24-30 synes jeg det var greit, og saa faar vi slaatt 2 flyer i et smekk :)

Lykke til!

Hei hei :) Je ringte dit onsdag i forrige uke og fikk time 2 dager etterpå :) Fikk til og med litt veiforklaring, da je bor i Hedmark og itte er kjent nedi der :) Hadde noen andre ærend i Oslo og hørt mye positivt om Nøtterøy :) Var kjempekoselig han som undersøkte meg :) Geir heter han :) Fikk dobbeltsjekket kjønnet. Kunne itte ta feil her sa han. Dette er en gutt :) Han sjekket hjerte, lever, mavesekken og urinblæren fungerte som det skulle. Han sjekket oxo blodstrømmen i navlestrengen. Er perfekt sa han :D Godt å vite at hele systemet til lillegutt fungerer som det skal :) Slik får en itte vite på ordinær ultralyd :)

Gled dere jenter :)

Ja har vært hos Geir to ganger før :)

Alle som foretar ultralyd skulle vært som han.. han er jo sikkert superstressa - men det skinner ikke gjennom en plass og tar seg såå god tid til hver enkelt pasient :)

Vi drar i halv 3 tida.. bare noe timer igjen å vente.. hehe:)

LYKKE TIL DERE ANDRE SOM ER FØR MEG :)

Vi må oppdatere hverandre ikveld..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...