ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Tok en test idag. En dag før IKM og den var negativ. Noen som har erfraring med denne testen? Trengs det mere HCG for denne testen i forhold til den gode gamle CB? Er ikke tegn til at TR skal komme.
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Jeg er ikke helt sikker men mener å ha lest at CB- digital ikke kan tas før IKM- dagen eller senere. Så da er det kanskje fremdeles håp for deg?... Hva står det på pakningsvedlegget?..
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. juli 2006 Det står at den kan tas opptil 3 dager før ventet mens. Men har hørt noen rykter om at den vanlige CB trenger mindre innhold av HCG for å slå ut i forhold til CB digital.
*Anna* Skrevet 18. juli 2006 #4 Skrevet 18. juli 2006 Hei igjen! Synd med negativ test, men så lenge tanta ikke kommer, er det jo fortsatt håp ) Så i ett innlegg fra i går at du var støl i magen, sånn har jeg også det! Håper virkelig det er ett symptom, men nå har tempen gått litt ned ( Jaja, er vel bare å vente og håpe på det beste.... Tester du igjen i morgen dersom tempen er over coverline?
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 18. juli 2006 Ja så lenge tempen er over coverlinjen så tester jeg nok imorgen. Får håpe vi begge er gravid sukkerklumpen!
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Hei, jeg testet faktisk også idag tidlig med CB digital...ikm til torsdag, men klarte ei å vente lenger...!Fikk negativ jeg også....MEN vi får holde ut, være tålmodige, håpe at tanta har reist, og teste igjen om et par dager!!Tenkte faktisk på å kjøpe vanlig CB, som du sa så trenger nok den mindre hcg... Masse masse lykke til herfra!!! )
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 CB digital krever dobbelt så mye HCG som andre tester for å slå ut. Den tre dager før digitale slår ut for enkelte før IKM. Positiv 3 dager før hos meg.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Ja, cb digital trenger 50mill/ml mens cb stav trenger bare 25mill/ml for å slå ut... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå