Gjest Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 har klart meg fint hittil... hat BL plager i kanskje 5-6 uker nå, kunnet rusle litt tur og beveget meg ganske greit omkring når jeg tar hensyn. I går uten forvarsel og uten å ha gjort "noe dumt" klarte jeg nesten ikke gå opp en trapp!!! Fant dette ut da jeg hadde gått ned i en kjeller hos ei veninne... måtte nesten krabbe opp igjen, og brukte en halv evighet... Noer av dere med BL erfaring som har en ide hvorfor jeg plutselig ikke funker i trapper lenger? Noen tips? Tidligere har jeg riktignok vært mest plaget med smerter i IS-leddene, nå har jeg fått mye vondere foran og i den ene lysken. Var hos JM i går, var kjempevondt da hun skulle måle SF og plasserte målebåndet på symfysen... men det kan da vel ikke ha vært nok til å skru av trappe-funksjonen min...??? Uff dette ble mye syt... ble bare litt skuffet da jeg liksom ikke funker like godt lengre. Hadde liksom lært meg å kjenne bekkenet og viste innenfor hvilke rammer jeg kunne bevege meg. Jaja..... Ha en flott dag da dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664328-dumme-trappene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå