melkekua™ Skrevet 31. juli 2006 #76 Del Skrevet 31. juli 2006 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5777278 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #77 Del Skrevet 31. juli 2006 Hello Snuppa! Ja det er vel bare forbokstaven tror jeg.... Skulle jo helst vært gravid i går veit du he he! Neida, jeg fikk ikke det, skal låne en bruksanvisning av ei annen venninne.... er så mye jeg lurer på! Blir som å få ny tlf , å klø seg i hodet for å finne ut hvordan den virker liksom uten veiledning selvf. Fått litt bedre oppgaver bare, kvalitetssikre andres jobb i steden for å vaske selv hi hi! Har jo vasket også, men ikke så mye som jeg pleier, å jeg kommer nok snart inn i helvetet igjen vil jeg tro!!!! Vi har badet og kost oss i helgen, helt knall! Har ikke badet så mye siden jeg var jentunge tror jeg?? Deilig å ha huset litt for seg selv eller? he he! Sånn sandkasse har guttungen også ) Men jeg satt den igjen til faren når jeg flyttet nå ) Trenger jo sandkasse der også! Kjøpte vinterdress til vetle i dag da, reima på salg til 479kr!!!! Jeg pleier alltid å kjøpe vinter klær til han på bursdagen! Å imrg er det barnehage!!!!! Ble litt skuffet over mat tilbudet der, eller dvs... det manglende tilbudet på mat! Må ha med selv.... Vi er vant til frokost, lunsj (ofte varm) og frukt hver dag... SNUFS!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5777542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 1. august 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 1. august 2006 Dytter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5787142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 1. august 2006 #79 Del Skrevet 1. august 2006 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5787190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 1. august 2006 #80 Del Skrevet 1. august 2006 Her dytter jeg den i den tro at du ikke har sett svaret mitt....hehe...og så ser jeg jo at du har skrevet et laaangt svar ) Jeg følger ikke med ....smekk på lanken! Så spennende da! Håper du skjønner mer når du får bruksanvisningen! Så deilig det med jobben da....at du får andre oppgaver som er litt mer givende enn den vaskinga. Nå jeg har jeg vært og henta sandkassa, de hadde den ikke inne igår....men fikk det til den samme prisen ) Jippi! Den skal gubben sette sammen en av dagene, blir vel mest sannsynlig til helga tenker jeg. Kjøpe vinterdress nå er jo genialt, det er jo nå de er på tilbud...skal jammen kikke litt rundt jeg også ) Hvordan gikk det i bhg idag? Er vant til at bhg står for lunsjen jeg da....og frukt, men ikke noe annet. Er dette en kommunal bhg kanskje? Må dere ha med all maten selv nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5787287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 1. august 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 1. august 2006 He he der kan du se! Ja jeg gleder meg! Hu skulle sende den i dag, så den kommer vel i over i morgen tenker jeg? Så gøy med sandkasse da ) Er litt kos å ha noe å leke med hjemme i hagen! Ja jeg synes det er kos å shoppe når man kan få litt igjen for pengene jeg! I sta handlet jeg 1 joggedress, 1 jogge bukse, 1 hette genser, 1 bukse, og 5 gensere, 1 t-skjorte med skjorte over og 4 truser til 500kr! Full pris hadde vært over 1000kr!!! Så nå har jeg fikset garderoben til gullungen frem til jul og vår ) Bhg. gikk kjempe fint!! han fridde til den ene tanta der i dag, så hu satt og leste for han i 45 min he he! Det er en privat bhg. Jeg synes det med maten var trasig, samtidig fikk vi en lapp med oss om åssen klær de synes barna bør ha! Å det virket som om de skulle bestemme ikke gi oss råd liksom.... Sånt irriterer meg! Ikke det at jeg ikke har det de vil ungen skal ha! For han har nok mere klær enn de fleste (har shoppe dilla til han ) Men prinsippet! Det er faktisk ikke alle som har råd til å kjøpe alt av det som sto på list der!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5787530 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 2. august 2006 #82 Del Skrevet 2. august 2006 Kan tenke meg du gleder deg til å få den bruksanvisningen i hendene ) Det kribler vel tenker jeg....hehe...kjenner igjen følelsen! Jøss...fikk du handla så masse for 500,- det er det vi kaller et røverkjøp! Jeg elsker også å shoppe til Embla - blir mer på henne enn det blir på meg selv! Prioriterer glatt henne, men noen ganger unner jeg meg litt nytt.....det trenger jeg! men jeg handler alltid på salg osv. Så gøy at det gikk bra i bhg'n da ) Da kommer han nok til å trives kjempegodt! Synd det med maten ja...enig med deg. Må han ha med seg sin egen lunsj også? Det synes jeg i så fall er helt feil! Hvor mye betaler dere i mnd da? Og teit det med klærne, de kan jo gjøre det litt på en mer ordentlig måte synes jeg. Vi gir aldri ut lister med hva de skal ha i bhg'n, men anbefaler det og det hvis de spør...har foreldrene dårlig råd pleier vi å si at da kan h*n ønske seg det til bursdag eller jul...legger aldri press på. Vi er fornøyd så lenge barnet er fornøyd, dvs at det ikke fryser eller lignende. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5793295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 2. august 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 2. august 2006 JA fy søren, ble så lei meg når den ikke hadde kommet i dag da he he! Men det er jo ikke så rart. JA jeg handlet til den store gullmedaljen! Det re det beste jeg vet ) Elsker å kjøpe ting til gutten min! Moro til meg selv også, men har lagt meg ut så mye i det siste at jeg ikke gidder gør jeg enten går ned i vekt eller skal kjøpe gravide klær he he! JA det var deilig at det gikk så bra! I dag sa han at jeg bare kunne gå.... For han ville bli lest for av bhg tanta! De må ha med frokost og lunsj ( Koster 2250kr men betaler gjerne litt ekstra for mat jeg altså! JA det med klærne hang jeg meg veldig opp i! De sa at de helst skulle ha bukser uten seler og belter for å unngå uhell osv. Det fantes bukser med strikk sto det! Å de skulle ha ull innerst!!! Sto liksom masse utrops tegn i det brevet. Men , men skal ikke klage for mye! Er utrolig glad for at han fikk plass! det er over 300 søkere i kø! Vi fikk plassen fordi Torgeir kjenner dem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5796148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. august 2006 #84 Del Skrevet 3. august 2006 Nå har vel bruksanvisningen kommet???Jeg er så spent på dine vegne her.....hehe....litt ivrig eller...tihi ) Godt det finnes flere av oss med shoppedilla ;o) Hvis/når jeg blir gravid igjen skal jeg shoppe fine gravidklær... er litt deilig å føle seg vel når man vagger rundt! Da skjønner jeg at du ville betalt litt mer for mat - 2250,- er ikke mye å betale. Den lista med hva de skal ha i bhg'n av tøy er latterlig, men det skjønte du vel på meg når vi snakket på msn igår ;o) Blir oppgitt av sånne folk jeg! Godt du har noen du kan spørre! Godt med litt kontakter, spesielt når man trenger bhg.plass sårt! Da har vi vært hos fotografen med snuppa - det gikk så bra, over all forventning! Det blir nok mange flotte bilder! Gleder meg allerede til å se kontaktarkene. De lar oss se på kontaktark med alle bildene på og så kan vi velge hvilke vi vil ha i album. Tenkte å bestille noen forstørrelser også....så sant det ikke blir for dyrt, tenkte på julegaver! Det hadde vært greit å slippe å ha det peset med handling av julegaver, selv om jeg synes det er litt gøy å shoppe også, men når julerushet er da får jeg total sperre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5802757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 3. august 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 3. august 2006 Joda, bruksanvisningen har kommet, men tror jeg må være halvt tilbakestående, for jeg skjønner fortsatt ikke noe! Hysj ikke si det høyt er du grei! Har bare sett litt på den, for vi fikk besøk her! Men nå har de gått igjen.... Å gubben også, så jeg må benytte meg av tiden til å sitte ved pc'n he he! Jeg har nesten mer gravide klær enn vanlige klær nå tror jeg ? Har fått mye av venninner og av tanta i USA. Kanskje vi kan shoppe sammen en gang ) Har det blitt noen flere gravide her i dag eller? JA fy f... var rar den lista! Ang maten, så kan vel det også være noe de kan tjene litt ekstra på også i barnehagen? For det koster ikke mye med lunsj til de små?? Å så spennende med bildene! Har vært hos ftografen 3 ganger med Vetle he he! pluss alle de barnehage bildene! Så et har blitt noen bilder. Klarer ikke å velge ut noen heller jeg da! Må ha alle! Jeg har nemmelig en sånn greie med bilder skjønner du! Klarer ikke å kaste bilder, må alltid ha dobbelt opp og synes alikevel det kan være vanskelig å gi bort noen he he! Av Vetle altså ikke meg selv he he! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5805904 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. august 2006 #86 Del Skrevet 3. august 2006 Sånn er jeg og...sånne tekniske ting skjønner jeg meg fint lite på...hehe...og leser jeg bruksanvisning blir jeg i alle fall forvirret! Jeg er sånn som må lære meg det ved å teste tingen ut...trykke litt her og der...trykke der man ikke burde...fnis....men til slutt har jeg skjønt det ) Ja, det hadde vært morro å shoppe sammen ;o) Det er en avtale! Du har helt rett, det koster ikke mye å lage mat til de små, tror kostpenger i den bhg jeg jobber er 200,- i mnd...og da får de lunsj (varm lunsj hver fredag, og når det er kaldt ute hender det at vi har suppe på mandager) og frukt hver dag. Det er det minste de kunne gjøre synes jeg....det er ikke så mye jobb....litt jobb er det jo, men du verden hvor godt barna spiser ) Når vi lager varm lunsj er det alltid noen som hjelper til - har hendt at hele avd har skrellet poteter...gjett om det var poppis da...en som skar seg på skrelleren..han gikk rett ut og fikk plaster og skulle tilbake på jobb ;o) Er så mange viktige verdier og holdninger man skaper! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5806740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 3. august 2006 #87 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg var litt for kjapp på avtrekker'n...hehe... jeg synes også det er vanskelig å velge ut bilder....som regel kjøper jeg de fleste....klarer ikke la være jeg heller....tok bilder av snuppa når hun var 6 mnd også.....kjøpte mange bilder ved siden av. Kremt kremt...ble litt penger, men fikk litt rabatt siden jeg har jobbet for denne fotografen/fotobutikken. Jaaa.....gleder meg til bhg.bildene ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5806788 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 3. august 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 3. august 2006 Nei, må vel fri til gubben tenker jeg ) Er sånn jeg også... Trykker til det ordner seg he he! Det hadde vært kjempe kos og shoppe ja ) Hvoe er det best og dra på shopping da? Det er er sånn jeg vil ha det i bhg til småen også ) Klart de lærer! V var hos farmor, så spurte han om han kunne hjelpe til å skrelle poteter? Så ssvarer hu at nei, det må hu gjøre i dag( Skulle forte seg litt vøtt) Å han svarer: Jammen farmor da kan du ikke gi meg en sjangse !!? Herregud trodde jeg skulle dette av stolen! lille ungen og svarer som en voksen :oD Ja blir brått litt dyrt med bilder i lengden he he! Har vært heldig jeg... Tok en bilde serie når han var 4mnd, så fikk jeg 4 bilder gratis når han var 1år. Fikk byttet om på gratis 4 mnd og betale for 1 år liksom, så var han med på en gratis fotografering i forbindelse med en foto konkurranse. Å da fikk jeg kjøpe alle bildene veldig billig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5807365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 4. august 2006 #89 Del Skrevet 4. august 2006 Ja, hvor er det best med shopping? Bør jo være et sted som begge har lett vei til kanskje? Hmmmm...tenker litt høyt nå....Tønsberg er jo ikke langt unna Moss da...men da må du ta ferja over....ikke lett å finne et punkt som er greie for oss begge. Noen forslag du? Så voksen da ) Jeg hadda hatt gjeipen langt nede på haka dersom jeg hadde hørt det......Så søt da! Fikk han lov når han spurte om en sjanse? De småttisene vet og kan mye mer enn vi tror, det er garantert fakta! Må bare få ut litt her.....sitter med den klumpen i magen....jeg begynner på jobb igjen til mandag etter endt permisjon og ferie.....hatt det så flott hjemme. Disse siste månedene har vært de aller beste, har skjedd så mye nytt! Hadde du det sånn når du skulle jobbe igjen etter permisjonen din med Vetle? Det er nok en fase sånn i begynnelsen, må bare ha litt tid til å komme inn i ting/nye rutiner. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5811135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 4. august 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 4. august 2006 Moss kan jo være greit for meg også, kan bare passe på å ta en harry tur mens jeg er i gang he he! Skulle faktisk gjort det før brylups festen også ( Ja jeg vet det, jeg får helt sjokk noen ganger, han kommer med sånne utsagn ganske ofte!!! Jeg blir bare sittende med munnen oppe og glane!!! Ja hun klarte ikke å si nei da veit du he he! Jeg forstår veldig godt hvordan du har det... Jeg var litt heldig sånn. Hadde ikke jobb når jeg gikk gravid. Å når V var 1år, ble jeg aleine med han. Å det er jo en kjent sak at man ikke lider noen nød som alene mor i Norge, så fordi det ahdde skjedd så mye forandringer i livet hans, med at faren flyttet osv. så valgte jeg å være hjemme litt lenger med han. Jeg beg ikke å jobbe før juni i fjor jeg! Å for å si det sånn da var jeg rimelig lei av å gå hjemme!!!!!!!!!! kan fort bli for mye også! Men det er alltid tøft når det skjer sånne store nye ting i barna sine liv! Men hun kommer sikkert til å stor kose seg i bhg! Så får hum lekt og kost seg ) Å du som jobber i bhg, vet jo hvor godt ungene har det ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5817295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 4. august 2006 #91 Del Skrevet 4. august 2006 Så bra at Moss var et godt forslag da ;o) Eneste stedet jeg kom på som var litt midt i mellom oss begge. Harrytur burde jeg egentlig vært på snart også! Vi får bli enige om dato og sånn nærmere da! F*** jeg ble litt(mye) forbanna tidligere idag...skulle ordne med den nye sandkassa, skulle sette den ved trappa slik at gubben kunne sette den sammen i helga....hva tror du jeg ser da...den er i i trykkimpregnert furu og jeg skulle jo ha lerk...drittfolk...så jeg måtte jo dra tilbake dit idag for å si at jeg har fått feil sandkasse, tror du hu glana teit på meg....hun sa: feil sandkasse? grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... Impregnert er ikke bra for de små! Da måtte hun ta en tlf.samtale for å sjekke om de hadde flere....og det hadde de visst ikke....tror de ikke gadd å gi den lille ekstra service'n med å prøve å finne en sånn sandkassa jeg hadde bestilt. Hun sa bare at de ikke hadde de, spurte om det var utsolgt...ja sa hun...men hva med å bestille da sier jeg....men nei, har det ikke.....aaaaaaarg. Da sa jeg uten å blunke: da hever jeg kjøpet....så nå har snuppa ingen flott sandkasse til bursdagen sin....snufs snufs. Får lete som en gal til uka tenker jeg....om det blir impregnert så får det bare bli sånn...men når jeg var nede på den butikken gikk det en liten faen i meg, tenkte at disse folka skal ikke få mine penger, da vil jeg heller kjøpe sandkasse et annet sted. Som du skjønner er jeg en hissig liten skorpion...hehe ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5818921 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 5. august 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 5. august 2006 Ja Moss er lurt vettu! Hmmmm...... har du lyst til å stelle i stand til bryllups festen i steden for meg? Du kan være der i steden for meg hvis du vil også! Har ikke lyst til å handle inn eller pynte opp eller noe som helst! Har lagt på meg så mye også at kjole vil jeg jaffal ikke kjøpe he he! Fy søren jeg skjønner godt at du ble forbannet, var sikkert bare en ferie vikar på fjorten som satt der også! det hjelper jo ikke akkurat hehe! Jeg hadde glatt gått på et annet sted jeg også, gidder ikke stå der å irritere meg over tullinger som ikke klarer å gjør jobben sin...... Du finner sikkert en ny en til henne! Burde ikke vær spes vanskelig det vil jeg tro? Å i dag har jeg jaget gubben av gårde til Oslo på noe båt race, så jeg har hjele dagen for meg selv.... digg!!!! Jeg skal på stranda med minst og ungene hennes ) Det blir koselig!!! Har dre neon planer for helgen da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5820003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 5. august 2006 #93 Del Skrevet 5. august 2006 Bryllupsfest ja...nærmer det seg? Når skal det være? Bare til å gjøre det enkelt det...så sant du ikke vil ha det litt fancy da ;o) Trenger du noen ideer om ting så bare spør...kan hende jeg kan svare ) Hvis du ikke vil ha på kjole så kjøp deg en fin topp og bukse da vel! Er like fint det vil jeg si! Men man føler kanskje at en kjole er det rette til den settingen. Tenkte å sjekke opp plantasjen og diverse andre lokale sjapper...vet det finnes flotte sandkasser rundt omkring! Her er gubben over alle hauger også...kunne godt tenke meg å ha han hjemme jeg da...siste helga før jeg begynner på jobb igjen....og da vil jeg jo ha mest mulig tid sammen med Embla og Martin. Akkurat nå hjelper han svigerfar med en brønn....og før det hjalp han sin bror med å kaste diverse gammelt treverk...Martin er som poteta - kan brukes til det meste! Håper han kommer hjem snart......sitter inne foran data'n mens snuppa leker så fint for seg selv. Planer for helga..nyte de siste dagene med snuppa..jobbe på badet...imorgen skal det støpes gulv! Endelig går det litt framover ) Jeg kan vel alltid prøve meg på noen dvdhyller som burde vært satt sammen...skulle gjort det for noen dager siden, men det gikk i glemmeboka, hadde nok med sandkassa. Hva har dere for planer bortsett fra å kose dere på stranda? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5822380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 5. august 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 5. august 2006 JA uff, dessverre det er 19 august som er den store D dagen.... Hater sånt jeg ( Har ikke tenkt tilå gjøre det fancy akkurat nei, men matchene lys, servietter og farge på blomster kanskje he he! JA sjekk litt rundt det ville jeg gjort.... De har det sikkert på maxbo eller monter eller noe sånt!? Typisk at de må finne på noe når vi vil ha de hjemme liksom ( Jeg synes det er ufattelig deilig å være litt aleine jeg da. Skulle egentlig dra å besøke mora og faren til T på ei hytte på Geilo, men fikk snaket meg fra det heldigvis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan ikke tenke meg noe værre enn å sitte på ei hytte med svigers ei helg liksom (de er 75år!!!!) Imorra skal vi sikkert bade litt igjen også er det vel litt rydding og vasking av klær vil jeg tro. Ellers skal vi vel ikke noe annet enn å lage barn tror jeg???? De dvd hyllene stikker sikkert ikke fra deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5823320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 6. august 2006 #95 Del Skrevet 6. august 2006 19.august det er ikke lenge til da....2 uker ca. Da må planlegginge begynne...så sant du ikke har begynt allerede? ) Ja, jeg synes også det er deilig å være litt aleine, men denne helga vil jeg ha gubben for meg selv.....hehe...kose den siste helga før jeg begynner på jobb igjen.... Om ca 24 timer har jeg hatt min første arbeidsdag etter permisjon/ferie! Har begynt å ordne sekken og klærne jeg skal ha med meg (regntøy/støvler osv.). 75 år...skjønner deg godt......de er sikkert veldig hyggelige, men det blir et litt aldershopp ja ) Lage barn høres ut som en veldig god plan.....tror vi skal teste den ut dagene som kommer...har fått kjøpt inn hostesaft, tenkte å prøve den ut siden jeg ikke har så mye elslim ) Håpe det funker...og så skal jeg ta beina mine opp etter sex ...hehe....da bør den sitte! De dvd hyllene roper på meg....hehe....står så pent pakka inn i pappen sin fortsatt....nå er svigermor på besøk så da får jeg vel gjort den en dag tenker jeg. Hun skal være hos oss nå som jeg begynner på jobb...Embla begynner jo ikke i bhg før 21.august! Både gubben og jeg jobber....så da var det godt at svigermor kunne komme. Håper dere har hatt en fin dag på stranda ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5829292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 6. august 2006 #96 Del Skrevet 6. august 2006 dytt dytt ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5834639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 7. august 2006 #97 Del Skrevet 7. august 2006 dytt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5842434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
melkekua™ Skrevet 7. august 2006 #98 Del Skrevet 7. august 2006 Dytt...er du veldig opptatt idag da? ) savner deg her nå....snufs snufs..snufs snufs! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5845462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 7. august 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 7. august 2006 Uff , nei det er ikke lenge til ( Har heldigvis fått satt bort all kake baking, så det er greit! men uff lage middag til over 40 stk!!!!!!!!!!!!! Skal vel få med minst ut å shoppe lys, servietter og bord pynt osv! Åssen var det på jobb igår? Var det ille? Ja uff, de er jo en helt annen generasjon enn meg! Gamliser he he! Jeg har gått tom for hostesaft jeg he he! Men nå burde jeg enten være gravid eller veldig nære et tante besøk!! Vondt i hele kroppen jo, maven, ryggen osv i mange dager! Å sex har vi jammen hatt hver dag og opp til to ganger om dagen også! Men ja ligg med beina høyt, drit i vd hyllene! Spikre heller opp noe til å henge beina i he he! I dag har jeg vært på date med mannen min ) Mc tur til et badevann! Vi spiste reker, ost og kjeks, frukt og kaker ) Så nakenbadet vi !!! Hi hi! Det var digg! Så heldig du er som har ei svigermor som stiller opp for deg.... Er ikke alle som har det ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5846275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Vetlis* Skrevet 8. august 2006 Forfatter #100 Del Skrevet 8. august 2006 Dytte dytte dytte! Hallo skal du være med på teste fest snart eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5664234-emblamamma/page/4/#findComment-5853859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå