Gå til innhold

Når får man mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er sikkert et temmelig utdebattert tema, og selvsagt skjønner jeg at det er helt individuelt, avhenger av tidligere svangerskap, kroppsfasong etc. Vil likevel høre... Er nå 11+2, og har absolutt INGEN tegn til mage. Blir nesten litt bekymret, selv om jeg vet det er tidlig. Er i utgangspunktet veldig tynn (178 cm og 57 kg for øyeblikket), så når magen kommer burde det synes godt på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei sniker meg inn hit en tur jeg.

Jeg fikk synlig mage når jeg var 16 uker på vei..

Nå er jeg fullgåtte 27 uker i dag...

Den kommer nok snart skal du se :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig for førstegangs å ikke få mage før uke 15-20. Og da kommer den gjerne i rekordfart. Mens andre blir store med en gang. Jeg fikk mage allerede i uke 8, og er kjempe stor nå (21). På mange måter kunne godt magen ventet litt, svangerskapet føles veldig langt når man er så stor og tung. Magen kommer nok i løpet av noen uker, ingenting å være bekymret for:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 5+4 og har allerede måtte slippe opp knappen i ola-buksene mine når jeg sitter. Jeg har fått mage, selv om jeg er relativt slank. Det er nok helt avhengig av hvert individ, og det vil aldri bli likt på noen. Men jeg syns du bør være glad for at det ikke vises ennå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er også 11+2 og tynn. På meg kom magen allerede i uke 6. Dvs at det er ikke livmoren som er stor, men det virker som om alt i bekkenet er dyttet oppover. I uke 9 kunne jeg ikke sjule graviditeten lengre. Bare når jeg ligger på rygg synker den ned:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...