Gå til innhold

4 tester lyver ikke!!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen tusen takk, jenter :o) Dere er herlige!!

kirsty:

Tok ikke noe annet enn Gravitamin (som jeg har gjort i 10 mnd), ikke noe hostesaft eller alternativ behandling... Trodde jeg hadde eggløsning annenhver mnd, så hadde ikke trua på den mnd her i det hele tatt (men MÅTTE jo ha sex rundt EL fordet...)

Brukte Fertil Focus, men den fikk jeg ikke helt til (den viste "EL-mønster" for en ukes tid siden).

Var forresten i Sverige igår og kjøpte 3 liter vin, 6 rusbrus og en kartong med røyk ;o) Skal nemlig dra på hyttetur imorra...hehe! Får nok kjøpe brus på veien ja..... ;o)

Send over vinen og røyken til meg du, så kan jeg feire din graviditet :-) Gravitamin ja...må sjekke hva den inneholder...jeg lurer nemlig på å kjøpe den kanonkuren på babymirakel :-) Og det glidemiddelet marianne75 brukte... og akupunktur... er lei av utredning, nå går jeg alternativt!

Kos deg masse på hytteturen da :-) Mozell hjelper masse når man har lyst på et glass vin i sola :-)

Takk for tipset, Mozell ja!! Da må jeg også ha det i hvitvinsglass, så jeg får litt av "feelingen" liksom ;o)

Har lest om den kanonkuren ja, høres ikke dum ut den!! Samme med glidemiddelet! Bruker dere noe glidemiddel nå?

Nei, bruker ingenting da det ikke er bra for svømmerne, men føler ofte at jeg trenger litt ekstra... gjør det lettere å ha sex når man ikke har sånn kjempelyst og da tror jeg ikke prøvinga og timingen blir så ille lengre...

Har dere sånne champagne glass? De er lekre å drikke Mozell fra, da får du garantert følelsen og stemninga som sjampis gir :-)

Ja, pre seed... men er blakk, og el er dagen etter lønn så rekker det ikke denne syklusen... :-(

VIL HA!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...