Gå til innhold

Er jeg den eneste som synes denne Sindre-personen oppfører seg litt merkelig??

Anbefalte innlegg

Blir veldig sånn storebror-ser-deg-opplegg i så fall!!! Hvorfor er det så mye hysteri rundt dette anonym/ikke anonym???

Folk kan da ha gode grunner til å ønske å være anonyme! Er ikke dette et forum, hvor man skal kunne spørre om hva som helst?? Da også det pinlige, personlige osv osv?? Å bytte nick er jo kun et alternativ til anonymknappen, ikke noe annet. Maaange den siste tiden som har lagt ut svært personlige historier om samlivsbrudd bl.a., som trenger råd om det. Skal disse personene avsløres nå, da?? Koselig for de, må jeg si....!!!!!

Nå ble jeg faktisk ganske provosert. Lurer egentlig litt på om dette er en babymedia-arangert greie, eller om det faktisk er noen som lurer oss. Burde ikke denne informasjonen i så fall vært lagt ut på hovedsiden, slik at alle ser den....!!! Eller??

Og ikke pokker om jeg signerer med nick nå, nei!!!!!

Fortsetter under...

Ok,nå må du fortelle meg hva dette er!!!!

Har ikke fått med meg dette jeg,kan du fortelle litt hva som skjer???

Anonym nå jeg og,vet ikke hvorfor,men ble litt bekymret etter det du skrev....hmmmmm...lurer veldig nå!!!

Vel, problemet er jo litt at jeg ikke finner noe info ang saken, bare litt ymse i div tråder, men her er en av de:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/5648294

Er hvertfall en tråd til inne på "ris og ros".

Tenker på saken. Prøver å finne litt info, men finner INGENTING!! Syns det er uproft, hvis dette stemmer!! Var inne på barnetmitt, fant ingenting der heller, bortsett fra at de har en sånn profil-greie, hvor man kan legge inn info og får private meldinger osv.... *hmmmm*

Det skal ikke ha tilbakevirkende kraft, så de som har fortalt personlige ting med annet nick blir ikke avslørt. Men etter den datoen dette begynner, vil man ikke kunne bruke flere nick for å være anonym. Da må man bruke anonymknappen..:o)

Annonse

Blir testet ut på Barnetmitt.com nå, men står ingenting om at det er i gang her inne enda ihvertfall. Men anonymknappen vil jo fortsatt være anonym, og det vil ikke være tilbakevirkende kraft. Skjønner ikke helt hva som er så ille med dette jeg da....

Har vært på barnemitt, og finner ikke noe info om det der heller. Er som sagt bare de få trådene jeg fant på ris og ros, som har info om saken.

Er ikke det at det er noe ille, men hvis de starter med noe sånt no, så syns jeg det bør gis ånkli info om det.

Enig med deg Livmor, skjønner ikke hva som er så ille med dette. Det er jo fortsatt fullt mulig å være anonym. Jeg har selv brukt to nick her da, men det var liksom før og etter fødsel, så det gjør ikke noe for meg om begge nickene mine vises.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...