Aneeta Skrevet 18. juli 2006 #1 Del Skrevet 18. juli 2006 Har vært medlem her i over en måned, men har ikke hørt ordentlig til her før igår. Da fikk jeg min første positive test. Tror jeg er 6+4, men har ikke vært hos lege enda. Ser fram til å snakke med dere fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*littlå* Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer!!! og kos deg videre, jeg er snart klar for 2.trimester :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer så masse:) Tror det er flere med deg som har behov for å fortelle det til noen, og sier det her. Jeg er 6+2 i dag, så vi har termin nesten samtidig:) Lykke til med svangerskapet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer så masse:) Blir spennende å høre hvor langt legen din mener du er på vei da:) Jeg er snart klar for 2.trimester. Lykke til på ferden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizom81 Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Gratulerer så mye og velkommen til oss!! Jeg er 5+5 med førstemann, 25år fra Oslo og nyter livet til de grader som gravid! Ser frem til å skavle med deg å! Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå