Gå til innhold

Flere i uke 11?


nici

Anbefalte innlegg

Heisan! Jeg er i 10+2 i dag og andre trimester nærmer seg raskt:-)

Men lurer på om det er flere her som er like langt og når dere har termin? Skal til legen for første gang i morra, men det er umulig å regne termin fra 1 dag av siste mesnratsjon pga. har ikke hatt mensen siden lenge før vi avsluttet et IVF-forsøk i midten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann. Jeg har termin 11.2.07 :-D 10+4 idag!! Så nå begynner vi å fortelle det til resten av familien. Besteforeldre og tanter og onkler vet det, men nå står oldeforeldre for tur. Magen begynner og vokse også, har alt lagt vekk flere bukser og topper. Var på shopping igår og handlet større klær. Heerlig følelse. Formen begynner også å bli betraktelig bedre. Eneste er at jeg har sovet dårligt i natt pge ryggen, finner ikke stillingen lenger. Dette er vår 1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Jeg har termin 10.02.07, så er 10+4 i dag:)

Mine klær passer ikke lenger, bruker bare joggebukser eller kosebukser...

Har bare fortalt vår næsmeste familie og våre nærmeste venner d, men er jo ikke lenge nå til at vi skal gjøre d offisielt, skal vente til uke 12:)

Hvordan er formen deres da?

Jeg ligger for d meste når jeg har mulighet til d, sliter m kvalme, oppkast og ekstrem trøtthet...

Men vi gleder oss kjempe mye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i veldig fin form hele svangerskapet.

Har ikke vært noe kvalm, bare litt trøtt + ømme pupper.

Har jobbet og trent som før, bare tatt i litt mindre enn vanlig.

Vi har fortalt det til nærmeste familie, resten får vite det om to uker.

Kjempe gøy og spennende dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også bare trøtthet og ømme pupper som har vært symptomer, og jeg er 10+6 i dag. Jeg har termin 8. februar:) Lykke til i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:) Er 10+ 6 i dag, foreløpig termin er 9.2. Formen er fin, men humøret hopper litt... Dette er nummer 2. Ingen andre som sliter med litt ustabilt humør?? Hmmmm... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jo, jeg er forferdelig svingende i humøret om dagen, og jeg er ekstremt trøtt, men brystene er ikke like vonde.'

 

Den kvalmen som jeg hadde hele dagene har vært bedre den siste uken, isteden brekker jeg med nå ved lukter, tannpuss og sånne ting. Men har bare spydd en gang enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...