Gå til innhold

Lenn - endelig gravid!


Vibeke28(fått to jenter)

Anbefalte innlegg

Halloen du.. Nå har jeg sjekka bim rundt for innlegg etter deg. hehe.. Går det bra med deg?

Leste du får svar på prøvene dine i dag, jeg skal krysse fingre og tær!!

 

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg har vel egentlig bare "surfa" rundt på mange sider, uten å helt finne meg til rette noen steder....

Og så begynte jeg med lysebrun blødning......

Hadde kanskje stolt på legen og de her inne hvis det ikke var for menssmertene i tillegg.......Og symptomene mine fra første uka har blitt mye svakere.... Jeg har jo hatt SA før, og exu, så instinktet mitt sier klart at dette ikke vil gå. Magefølelsene mine pleier sjelden (aldri) å slå feil. Kjenner kroppen min så godt at jeg vet hvor dette ender.

 

I går bare gråt og gråt jeg.....

Må innrømme at jeg synes dette er ufattelig urettferdig. Dette skulle ikke skje nå....Hadde begynt å tenke framover, mot jul, mot termin osv. Og ikke minst så var jeg overlykkelig over å slippe enda en tur til Trondheim, og nytt forsøk.... Nå blir det flere Trondheimsturer. Flere sykemeldinger, barnepass, overnatting på hotell....flere tårer, usikkerhet, nedtur.....ja whatever.

 

Den blodprøven i ettermiddag blir bare et tall. Og det tallet tror jeg nok ikke er særlig høyt.......

Ikke noe oppmuntrende svar du fikk, her, men sånn er det med meg...

 

Håper inderlig alt er bra med deg og spiren. Skal krysse alt jeg kan for dere og lykke til på UL (er det ikke til torsdag?)

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Lenn.. ikke noe koselig å lese nei. Jeg håper at magefølelsen din tar feil og at spiren lever og har det fint.. Men forstår så godt tankene dine..

Tror det er bra å gråte, få ut frustrasjon og sorg. Man blir jo så utrolig glad når man tester positivt. Og for en trøkk man får i trynet når ting ikke går bra!!

 

Blir det nye blodprøver? For det er hcg prøver du tar? For å sjekke at det stiger?

 

Her er ting helt ok. Har fått to (!!!!!) betennelser i tannkjøttet. Det var visst normalt det når man var gravid. Fuck you tannlege tenkte jeg bare.. hehe.. Her har det vært en uke i smertehelvete, ikke søvn eller mat. (der forsvant litt ekstra kg) Går på penicillin nå. Skulle egentlig vært i bursdag i dag men jeg orker ikke..

Det blir ul på torsdag ja.. Gru-gleder meg noe helt sinnsykt! Jeg prøver å forberede meg på dårlige nyheter men vet at jeg kommer til å gå på en smell om det ikke går bra..

 

Lykke til Lenn, håper virkelig det går bra..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...