libro2 Skrevet 18. juli 2006 #1 Skrevet 18. juli 2006 Ja da var det tid for veiing igjen.. Jeg har jo vært på ferie så forrige uke hadde jeg gått opp litt, så jeg var spent på denne uka, å slik ble det: startvekt: 78,8 kg forrigeuke: 74 kg (på kvelden etter ferie) denne uken: 71,8 KG JAHUUUUU... Tro om jeg er fornøyd???????? Stolt som en hane/høne.. Så får vi se om resten forsvinner når jeg får i gang treninga igjenn oxo.. 4 kg til så er jeg i mål.. Hvordan har det gått med dere andre jenter?? Lykke til neste uke..
mamma sin kompis Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Så flink du er! Joda, det går stadig nedover... Start: 84 kg Forrige: 75,5 kg Nå: 75,2 Har ikke fått trent så mye, pga hvert litt slapp - men spiser nokså sunt, så det hjelper bare det. Målet nå er å komme meg til 70 kg, iløpet av høsten. Regner med det stopper opp snart.... Lykke til videre alle sammen.
ekenit Skrevet 18. juli 2006 #3 Skrevet 18. juli 2006 så flinke dere er da!!! JEg føler meg veeeldig flink da, men vekten er tydeligvis ikke enig. Start 85kg i dag 75. 76 forrige gang. Men jeg hopper ikke i taket for det, for vekten har svaiet fra 75 til 77 hele uken. Bare flaks at den var på 75 i dag. Det var sef etter toalettbesøk ammings og etter jeg knep en kvise, hehe. Typen er reist vekk for en uke, og da har jeg som mini-mål å gå ned 1,5 kg til han kommer hjem. (vet at max 1kg uken er max, men jeg har jo stått stille så innmari lenge på 76 kg...) God sommer videre til alle dere. Libro2: HaR du virkellig ikke gjort noe??? så heldig du er!
tina-b Skrevet 19. juli 2006 #4 Skrevet 19. juli 2006 Glemte hele klubben våres i går jeg. Sånn er det å ha ferie, hi hi Jeg veide 60 i går, en kilo opp siden forrige uke, ( ikke trening og mye kos på besøk hos oldeforeldre i Stavern i fire dager) Men i dag veide jeg 59, Smiler! Satt og tenkte på det her om dagen at jeg har gått ned tilsammen 40 pakker med bremykt smør... Det er mye ekstra fett. Til dere som lurte sist, har ikke sett før i dag at dere lurte på dette med pilates. Jeg spiser havregryn til frokost med mye kanel (shal jo være så sunt), da leker baby på gulvet, så legger jeg meg på matta hans å trener pilates, den til tv shoop som varer i 20 min. da leker han enten ved siden av meg eller ligger i lekegrinda. Virker som at han tror jeg leker når jeg gjør alle de rare bevegelsene, så ofte blir han helt rolig og ligger å titter på meg. Ps. Synes dere er giga flinke, jeg! Ønsker dere en fin uke!
libro2 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2006 Tror mest det var flaks den her gangen samlet sikkert opp mye vann i ferien for det ble nok litt eksrta salt i kroppen pga kostholdet. Så da jeg kom hjem å spiste sunnt og i tillegg ble jeg syk ett døgn og bare satt på do så da gikk jeg raskt ned. i tillegg var vekta forrige tirsdag fra kvelden så der lå nok 1-2 kg ekstra.. Du får ha lykke til den kommende uken med målet ditt håper du når det.. vi høres neste uke igjenn..
hebbe lille, fødeklar Skrevet 19. juli 2006 #6 Skrevet 19. juli 2006 jeg kom hjem i natt, så jeg melder inn nå. siste veiing før ferie: 72,0 I dag: 71,3 Ned: 700 g. Må vel si meg fornøyd med det. men er jo litt rart da, fikk bare jogget en gang på turen, hadde en pilshver dag og spist masse usunt.. men har jo ikke spist så mye mat da, må være derfor. ikke noen sunn nedgang , men kg er kg for min del, haha..... bare 2,3 kg til 1 mål!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #7 Skrevet 20. juli 2006 Oki, torsdag i dag men, men. vekt forrige uke: 79.5 vekt idag: 78.9 Jippi, ned 600 gram. Spiser masse is! Fy, meg, men er så fristende nå om sommeren. Lykke til videre dere andre. Dere har vært flinke!!! Gyda...
To gutter + spire Skrevet 21. juli 2006 #8 Skrevet 21. juli 2006 Hei! Det er noen uker siden sist jeg har rapportert her siden tastaturet på pcèn vår ikke har virket (!) Men nå er vi på freie og tenkte jeg skulle benytte anledningen siden det er en pc her Vekten min hadde stått stille et par mnd. inntil 2 uker siden for 2 uker siden 62.5 forrige uke 61.7 denne uken 61.0 ! skal ned til 56 ca . men det er herlig at den endelig har begynt å gå nedover ja...' spiser fiberrik til frokost og lunsj til middag passer jeg på å ikke få i meg for mye karbohydrater og fett har egentlig er veldig proteinrikt kosthold . Tar disse cuur tablettene (helsekost) - har brukt de ca 1 mnd + at jeg tae 1 ts kanel hver dag . Det er faktisk etter ay jeg startet med det vekta har beg. å rikke seg nedover. Men nå er det ferie da og da blir det jo litt kos - men har jo vært så obs på kosthold lenge at det ikke frister med all den usunne maten heller- så det er jo bra! På mandag reiser vi til hellas - skal bli herlig !!! Lykke til videre alle sammen .Fortsatt god sommer (det blir nok ikke rapportering på meg før i midten av august igjen)
libro2 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2006 dytter denne så man lettere kan sjekke forrige ukes vekt i mårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå