Gå til innhold

August: Nå bærer det av sted til legen - spent nå!!


belle1

Anbefalte innlegg

Skal til kontroll hos legen i dag -er 37 uker i dag. Og vet vel med ganske stor sikkerhet at i dag blir jeg lagt inn. Har Carpal tunell syndrom i begge hender og føtter, og har sååååå vondt. Overlegen på sykehuset ville sette igang fødselen når jeg er 37 uker..... ville ikke at jeg skulle pines lenger da...god bless him!!! Men selv om jeg er glad for det, kjenner jeg også at jeg er litt lei meg. Lurer på hvor jeg skal få krefter fra til å føde den jenta her, orker jo ikke engang å smøre meg min egen brødsskive. Sukk.....

!! Men har hun kommet inn, må hun vel ut også;)....Kanskje jeg er mamma til 3 før uken er omme!!!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til!!! Håper du får en strålende dag, og at du får møte jenta di! Høres ike mye moro ut med Carpall tunell syndrom, godt at du sipper det videre.

 

Gleder meg til å lese hvordan dagen ble;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sendt fra fastlegen og rett til sykehuset. Overlegen ville sette i gang med en gang, men pga mangel på plass, ble jeg innlagt, men sendt hjem til i morgen tidlig kl. 8. Da blir fødselsen igangsatt 4 uker før tiden. Emilie i magen var ca 2900- 3000 gr, og akkurat passe stor iflg overlegen. Nå er det bare å legge seg og hvile og samle krefter til i morgen tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så heldig du er. dette har du vel ventet lenge på på, å få se lille emilie.

lykke til, å fortell oss hvordan fødselen gikk da

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det... nå både gleder og gruer jeg meg på en gang. Skal bli så godt å bli ferdig. Det blir nok en laaaang natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det bare 1 time igjen, så er jeg på sykehuset....!!! Kan ikke akkurat si at jeg har sovet så veldig godt i natt. Men får trøste meg med at jeg kanskje får se lille Emilie i allefall:):):):) Skal bli godt å bli ferdig og seg selv igjen nå...!!

 

WISH ME LUCK!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Emilie ble født 20 juli kl 12.02. Var 3220 gr og 47 cm.

Nå er vi hjemme og koser oss som bare det.... Da ble det en liten julibaby på meg da!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...