Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 25. uke nå, har gått opp 5kg så langt (7 dersom en rekner med de to jeg gikk ned i begynnelsen..).

Åssen går det med dere da?

Var så fornøyd for en mnd siden da jeg enda lå på startvekt. *sukk*

Men har fått mage i allefall nå da..ü

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 23+3 i dag og har gått opp 4 kg (4,5 hvis jeg tar med den halve kiloenjeg gikk ned i begynnelsen). Fram til uke 18 hadde jeg ikke gått opp noe. Fra 18-21 gikk jeg opp 3 kg, og den siste kiloen kom nå i løpet av 2-3 dager. Det går i rykk og napp. Alt i alt tror jeg ikke det er så galt, men det kan være litt skremmende at det plutselig kan gå så fort.

Skrevet

Jeg er 13+4 og gått opp 3 kg. Men det var fordi jeg måtte spist for ikke å bli kvalm de første ukene. nå har jeg ikke gått opp noe på over 2 uker, men magen står rett ut. hi hi

Skrevet

Jeg er 20+6 og har gått opp 12 kg! Så bare slapp av damer, det er lenge før dere tar meg igjen...

Skrevet

Er 25 uker nå og har lagt på meg 4,5 kg. Får være fornøyd så langt synes jeg..

Skrevet

Er 25 uker og 8 kg. Heller ikke særlig bekymret da det ikke ser ut til at jeg har lagt på meg annet enn mage og pupper. Er vel en del væske også for leggene er ømme og pløsete.

Skrevet

æ e i 23.uke å har enda ikke gått over startvekta, men så gikk æ ned 7 kilo dæm 3-4 første månan. Snart på startvekta igjen, mangle ca ein kilo... Men da kjæm vel kiloan rasanes på å tenke æ:(

Skrevet

Er 27+0 har gått opp 9 kg..Puppene har vel fått 1 kg hver og resten godt fordelt rundt :-) Blir deilig og komme ned igjen på det en var om en stund.....Merker veldig godt de ekstre kiloene...phu slitsomt hehe!!!!

Skrevet

Er 21 + 0, og har ingen anelse om vekta. Befinner meg på ferie hos svigerforeldrene, og er lykkelig uvitende om evt. vektoppgang. Da jeg dro hjemmefra for ca. 2 uker siden, hadde jeg ikke lagt på meg noe ennå, fortsatt var jeg lettere enn startvekta. Etter 2 ukers slaraffenliv og matfråtsing, er jeg redd jeg har hoppet noen kg opp, ja.

Magen har så smått begynt å vises, så noe bør jeg vel regne med å ha lagt på meg uansett :)

Skrevet

Jeg er 14+5 og har vel ikke gått opp noe enda...

Men gjør meg ingenting om jeg går litt opp, så lenge jeg får en fin mage av det hihi.

Akkurat nå er det fortsatt sånn at jeg kan se bare litt rund ut - jeg gleder meg til det er tydelig at jeg er gravid :)

Skrevet

Jeg er ca i 18 uke, og er ca 3 kg mindre enn når jeg ble gravid. Men jeg øker vel snart tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...