Gå til innhold

Mai: Hvilke sommerferieplaner har dere?


Lene 1. Mai

Anbefalte innlegg

Vi reiser til Spania på onsdag. Blir spennende å se hvordan veslejenta tar det. Har vært på to hytteturer ved sjøen, og skal på fjellet i august. Og så skal vi til Danmark i bryllup. Så det blir en aktiv sommer for oss. Dessuten skal vi en tur til Venezuela i September for å besøke familien til mannen min.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor i Tr.heim og kjører sørover neste helg, skal i en 30 års dag på Opphus først, så kjører vi til Oslo og blir hos min svoger noen dager før vi igjen setter oss i bilen og tar ferja over til danmark. Der skal vi på legoland og løveparken, og ellers bare koooose oss, før vi drar til Løkken og leverer de to eldste til svigerfar og hans kone... så freser jeg og mannen min og lille Ada til Århus og så til København... Blir deilig med noen dager "alene" også, da skal vi lunsje og bare sulle rundt hånd i hånd :). Så blir det to uker i Spania til høsten med alle fem igjen, reiser sammen med et vennepar da, og gleder oss STORT!!

 

God sommer til alle mai mødre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir hjemme hele sommeren... Sambo fikk seg ny jobb i april så da passet det seg ikke å ta ut ferie. Men jeg og Noah har vært en uke i Sandefjord..

Kjipt å bo i Lofoten når det skal være en slik sur sommer.. Bare kaldt å regn hver dag..Ikke noe gøy å gå tur med barnevogna engang.

Håper på bedre vær i slutten av juli dah:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også være i Nord-Norge i vår ferie... I Vesterålen. Foreløpig er ikke det noe å rope hurra for.

Forhåpentligvis er det noe i ekspertene sier - at det fine været i nord kommer i august (vi tar ferie fra 31. juli).

 

Jeg hadde gledet meg til å starte permisjonen på våren for så å få sommeren med meg. Planla masse trilleturer. Disse frister lite for å si det mildt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest irismor

Sitter oppe i Ørlandet og kjeder vettet ta meg. Sambo deltar på NM i felt og pistol, og så mye annet skjer ikke akkurat her oppe. Men vi skal ha en uke på hytta og så skal vi en uke til Kreta i september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vi driver å puss opp :-S , dere for vi kan ikke reise i sommer, vi har planner å reise til tyskland i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal til Hunderfossen, Lilleputthammer, Lekeland og Barnas gård. Ellers skal vi på hytta+ være masse ute med båten og på øyene rundt i skjærgården:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...