Gå til innhold

Forvirra og forventningsfull!!


Amazone

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg stoppa med p-pillen for å bli gravid, regnet med å få mens ganske snart etter pille-stopp, nå er det gått 5 uker siden jeg slutta, og mensen uteblir stadig! Om jeg er gravid, hvordan i all verden skal jeg regne ut hvor langt jeg er på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da vil de nok regne utifra siste mens første dag, også retter de den ved ultralyd i uke 17 ( rundt der) eller du kan ta en privat UL og fnne det ut selv...:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JIPPI! Så spennende! Løp å kjøp en test. Og hvis den er positiv kan du gå inn på terminkalukulatoren her inne. Skriv inn første dag i siste mens, noe som kanskje ikke er så lett da du ikke har hatt noen mens... Hmm... tror du må spørre noen om de har noe erfaring på slutte av pillen... Jeg selv gikk på sprøyta, og vet derfor lite.

Lykke til!

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo akkurat det der med siste mens som er problemet mitt, har jo ikke hatt mens siden jeg slutta på pillen. Ikke noe særlig før heller, da jeg gikk på hormonpiller månden rundt. Så jeg må vel egentlig bare tenke meg til når siste mens skulle vært....

 

Tenker jeg skal ta det med ro en liten måned til, er jo da (kanskje) alt fra 6-8 uker på vei. Da er det jo på tide å bestille time til fastlegen. Spennende!

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...