En liten spire i magen :) Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Hei! Jeg sluttet på p-piller for litt over en måned siden, har ikke fått mens. Kan jeg bli gravid uten den første mens etter p-pilleslutt? Tok en test idag,men den var veldig svak,kan nesten ikke kalles positiv tror jeg...Men det var et liiiite plusstegn der.. Har noen blitt gravid uten å få mens etter p-pilleslutt?? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2006 #2 Skrevet 20. juli 2006 Ikke opplevd det samme, men det er jo fullt mulig. Eggløsning kommer jo først! Vet om mange som har blitt gravide før de fikk tilbake mensen mens de ammet, tok lang tid før de skjønte at de var gravide. Gratulerer, forresten:)
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2006 #3 Skrevet 23. juli 2006 Selvfølgelig kan du det - du har jo eggløsning før du har mensen. Jeg ble gravid slik etter at jeg sluttet på pillene. Tror du kan belage deg på at du har en liten i magen - en svak pluss er en pluss! Skal visst ikke være mulig å få feil positiv test. Du har sikkert bare vært litt tidlig ute med testen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå