Anonym bruker Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 JEg har lest opp og ned og i mente om triller og traller, og tre og fire hjul, om stabilitet, og lunhet, om rygglengde, og fotbrett. Ja man blir jo riktig ør i hodet, og en smule tullerusk....... Men drømmevogna mi, for det kommende året er.............................................*TROMMEVIRVEL* TEUTONIA SPIRIT S3....jabbadabbadooooo...... Why?? Jo, rett og slett forde at: -Den er nydelig å trille. -Den er pen å se på, har beholdt litt klassisk sportsvognstil, selv om det er en moderne 3-hjuling. -Den har håndbrems, noe som er uvurderlig i alle bakkene i steinrøysa her. -Den har bevegelig og låsbart fremhjul. -Fotbrettet kan heves og senkes. -Setetrekket er vendbart, og med en farge på ene siden og annen på andre siden, så man kan variere. -Kalesja går godt ned på sidene, noe som gjør den lun og go på kalde vinterdager for en som er 1 år i desember. -Sittedelen er vendbar, så jeg kan selv velge om minsten skal sitte fra eller mot meg. -Den har full liggestilling. -Den er utrolig stabil. -Innermålene i sittedelen er store og gode, så det er ikke noe problem å ha god plass til tjukk vinterpose og ettåringen oppi der. -5-pungtsele, som har hele 3 innstillinger. -Bob`en passer perfekt. -Den har kjempefin støtdemping, men er ingen "gjyngestol". -Den har ett lekkert regntrekk, med tøff skjerm. -Den er lett å legge sammen, og få inn i bilen. -Har jeg nevnt at den er nydelig? Det eneste negative: -Lita handlekorg under, og litt kjeitete å komme til den, men det skal jeg nok overleve. Så, herved annbefales Teutonia Spirit S3 på det varmeste for alle med barn under 2 år. Barn over 2 bør kanskje se på en tfk joggster, da denne er betydelig mer komfertable for større bare, forde den er større i sittedelen. Så, jenter.løp og kjøp.......
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Hvor tung er denne vogna, kilo? Tar den stor plass sammenlagt i bagaserommet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå