Gå til innhold

hvor mange dager ijen jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 141, og tida har gått KJEMPEFORT, huff føler at tia bare raser ifra meg,får jo treffe lillegullet snart, men er jo masse å gjøre., skal jo nyte å gå gravid,

og det gjør jeg hvert eneste sekund, hver eneste dag, uke og mnd. men tia går jo så fort. etter mine første 13 uker, så bang så er jeg her jeg er idag:) tia går fort:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

110 dager igjen til termin gitt!!! Og vi har bare barnevogn og en body i hus so far... Ikke ferdige med å pusse opp 2.etg enda en gang..

Skrevet

129 dager igjen -føler endelig det begynner å gå unna nå;)

Spesielt siden den lille er aktiv hver dag nå og har vært det en stund:)

Skrevet

97 dager igjen! Har gått superfort : ) Nærmer seg nå... Syns det er en deilig tid nå, sol og sommer- flott med den runde magen som strutter ut- føler meg flott : )

Skrevet

jippi 94 dager på meg...Skal bli så deilig og få tilbake sin egen kropp...begynner og bli litt lei,men har igjen litt for lang tid til at jeg bør være det...

Ha en fin dag alle sammen

Skrevet

156 :( Ingen som har flere dager enn meg igjen??

Skrevet

98!! Nå er det i hvertfall tosifret :))

Skrevet

168 dager igjen her :) dvs - etter ul idag blir sikkert tallet et annet... hehe... spennende!

Skrevet

129 her :) gaar fort nedover!!!

Skrevet

188 her

Skrevet

134 dager igjen, og jeg holder med dem som sier at tiden går sakte! Er så misunnelig på dem som sier de nyter svangerskapet og tiden flyr! Hehe. Er frisk og rask, det er ikke det, bare synes det tar eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevigheter dette her...! Heldigvis regner jeg med det er glemt når jeg holder babyen vår til slutt. :)

Skrevet

100 dager igjen her ;)

Skrevet

106 dager igjen!!!

Jippi det går unna!!!

Skrevet

111 dager igjen :)

1 dag til 3d UL = )

Jeg stortrives med å være gravid og tiden går verken for fort eller for sakte :)

Skrevet

188 :) Og takk og lov for det!

Husker sist, da jeg var på 100 dager så gikk tiden utrolig fort! Jeg er ikke helt klar for å bli trebarnsmor ennå. Eldste er bare 2.5 år... :)

Skrevet

161.... 150 etter egen termin, men ble flytta etter UL i går, æsj!;-)

Skrevet

112 dager!! Tjoho..Nå er oppussinga av kjøkken, stue + spisestue snart klar. Nytt kjøkken kommer til fredag! Skal bli godt å bli ferdig med oppussinga og nyte innredningen av barnerommet!

Kos dere!

Skrevet

jeg har 106 dager igjen! kun 15-16 uker igjen til termin, det er så herlig å tenke på!

Skrevet

126 daga igjen å tida flyg. Men litt hæli at tia går fort å syns æ, da får æ jo raskar sjå litjveitja mi:)

Skrevet

Jeg har 167 dager igjen ifølge mens-terminen. Skal på UL og finne ny termin den 1.aug. Gleder meg noe helt enormt!!!

Skrevet

135 dager igjen (tror jeg det sto på min side). Koser meg med å være gravid. Magen begynner så smått å vises, har vært på H&M og funnet en haug med mammaklær, og gleder meg til å gå rundt med struttende mage den tiden som er igjen.

Jeg er i den heldige situasjon at jeg har alt jeg trenger av babyutstyr fra før, ettersom jeg allerde har 2 barn. Jeg trenger derfor ikke å stresse, og nyter hver dag. Har kjøpt ny bilstol og en ny vogn, + et par nydelige kosedyr til minsten.

Skrevet

Jeg har 117 dager igjen til termin!! Gleder meg kjempe mye! Har ikke kjøpt noen av de store tingene jeg trenger når babyen kommer, men har jo enda noen måneder igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...