nasse nøffen Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 bra med deg??? fortsatt vondt eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jools Skrevet 18. juli 2006 #2 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei:) Nå har jeg vent meg til dette her og det er ikke så ille.Gleder meg over at det vokser noe,istedenfor å bekymre meg:) Glemmer det litt når jeg jobber. Er i uke 6 i dag,og er SÅ lykkelig! Har du termin 3/8? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nasse nøffen Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juli 2006 så flott.... ja det gir seg ettehvert se... snart begynner du å engste deg for andre ting..... som at det ikke gjør vondt lenger, alle symtomer er vekk o.l så for at det ikke begynner å sparke, så for at det sparker for mye, he he.... egentlig er det bare bekymring i 9 mnd.... værre nå enn sist svangerskap synes jeg.... nå om dagen er det hovne bein som bekymrer meg,,, tenker jo svangerskapsforgiftning m en gang,,,, var hos legen idag da, og det var jo heeeeeeeelt normalt selvfølgelig i denne varmen... yes, termin 3.8, om femten dager idag,,,, gleder meg nå gett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå