Gå til innhold

aaaarg! kvalmen tar livet av meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååhh! blir sprø! har fått kvalmen igjen! mye verre enn i starten! og på allslags tider! flere som har fått den igjen nå?

hater å vere kvalm, verste følelsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

endelig godt å ikke være alene :) :) er blant de der kvalmen ikke slapp taket før fullgåtte 6 mnd.... har nå hatt 2 herlige mnd uten en morgen med hodet oppi doskåla... Men nå har det kommet tilbake... æsj æsj æsj...blir så oppgitt

jaja, hva gjør vi vel ikke for våre søte små =) er uansett ikke lenge igjen nå =) =)

Skrevet

Neida, den tar nok ikke livet av deg, men gubrutle så slitsomt! Jeg er nå i uke 32 og har ikke hatt en dag uten kvalme. Jeg blir kvalm hver gang jeg spiser og det uten unntak! Forferdelig slitsomt, men man kan jo ikke slutte å spise heller. Må jo ha mat. Regner heller ikke med at det skal gi seg før ungen er ute. Jeg gleder meg stort til det. Prøver så godt jeg kan og bare glede meg til barnet blir født og at den dumme kvalmen går vekk!! Lykke til, det er snart over!

Skrevet

va å sikkeli kvalm en periode. men nu som han har festa hode å blitt mer roli har det ialle fall gått over her! heldivis!

Skrevet

Hei!

Jeg går også og er kvalm- om morgenen eller utover dagen plutselig uten grunn, det kommer og går og er veldig slitsomt. Jeg var mye kvalm de første 3 mnd, deretter 3 mnd uten kvalme (deilige 3 mnd!), men så starta det igjen i 7 mnd....er lei av det jeg også!!

Skrevet

Jeg fikk det litt tilbake for en ukes tid siden jeg også. Legen tipset om at jeg kanskje ikke fikk i meg nok veske i varmen... Drikker du nok?

Skrevet

Jeg har også fått igjen kvalmen, men d er helt på morgenen og gjerne når jeg skal spise noe. Jeg liker heller ikke noe særlig å være kvalm nei.....

Skrevet

Jeg har også vært litt av og på kvalm i hele svangerskapet, trodde det skulle gi seg nå som junior har plantet seg ned i bekkenet. men, det er verst om morgenen og frokosten er særlig den som vil opp igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...