ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 så usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smykkemaja Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Høres veldig ut som slimproppen ja:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2006 #3 Del Skrevet 18. juli 2006 Synes det høres ut som slimproppen, jeg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dailis Skrevet 18. juli 2006 #4 Del Skrevet 18. juli 2006 Kan jo høres sånn ut ja.... Jeg synes det så ut som en sånn klyse man kan hoste opp noen ganger..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindamor og Oliver Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Men da har jeg mistet slimproppen opp til flere ganger i svangerskapet.?! Jeg har hatt en slik klomp flere ganger men har fått høre at det er vanlig pga økt slimproduksjon i livmoren. Men du er vel nærme termin? Er den litt blodig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. juli 2006 ikke blodig nei,kom snotte klyser med grønt gult torsdag og fredag.ringte føden i dag og de mente det var slimproppen,men kunne ta tid for d....termin 09.08,så lenge ijen enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2006 #7 Del Skrevet 18. juli 2006 jeg spurte jordmor, hun sa at slimproppen uansett farge ville være kjempeseig. sånn at du kunne strekke ut slimet som en tyggis. Hvis ikke var det visst bare utflod. Jeg hr også hatt slike klyser som du sier men det er ikke slimproppen visstnok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 18. juli 2006 ok,uff blir så forvirret når noen sier noe og andre noe annet..har ikke hatt sånn seigt,så da var d vel sikkert ikke slimproppen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
* Zoë * Skrevet 18. juli 2006 #9 Del Skrevet 18. juli 2006 jeg tenkte på utflod, da jeg leste innlegget ditt. Jeg har dessverre, myyyyye utfold. Og av og til kommer det en boble, som jeg kaller det. Da er det bare å gå på do og tørke og vaske. Skikkelig guffent. Sjekk konsistensen neste gang det kommer noe. Utflod er ikke særlig elastisk, men det er slimproppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 18. juli 2006 ok,det skal jeg gjøre.Takk for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå