Gå til innhold

Da er jeg tilbake fra "ferie"!!

Anbefalte innlegg

Ja, skylder dere vel en liten oppsumering, kanskje mest for de spesielt interesserte.

Logget meg av for en måned siden, da jeg skulle ut i 4 ukers ferie. "Ferien" begynte med at jeg fikk et akutt astmaanfall og ente på legevakta. To dager senere fikk jeg påvist dobbelsidig lungebetennelse, og fikk reiseforbud av legen. Jeg begynte imidlertid på penicillin, og trodde at jeg fort ville bli bra, så to dager senere dro hele familien på bilferie til England. Og stort mer husker ikke jeg før en uke senere. Jeg hadde over 40 i feber og kastet opp i 8 dager. Jeg hadde noen helt ville feberfantasier. Og midt oppi dette kom tanta tilbake, ca 14 dager etter ikm.

Bortsett fra at været var bra og ungene oppførte seg bra, så har jeg ikke så mye positivt å si om ferien. Regner med at mannen min gjorde mye mer enn han pleier den første uka, jeg vet ikke hva jeg gjorde. Jeg har tatt noen fine bilder, så jeg ser jo hvor vi har vært, og hva vi har sett, men husker ingenting.

Det har tatt litt tid å bli i god form igjen, men nå føler jeg meg faktisk bedre enn på lenge. Jeg skulle egentlig hatt termin 25.6. med den vi mistet i november, og den dagen hadde jeg gruet meg til. Nå ble det da slik at jeg ikke husker noen ting fra den dagen, så det er kanskje like greit.

Vet ikke hvordan det er med syklusen min nå, men skal vel ha tantebesøk igjen denne uka hvis hun ikke finner på noen nye sprell. Og jeg blir vel ikke overrasket over besøk heller, selv om vi selvfølgelig står på både seint og tidlig.

Nå er jeg i alle fall tilbake igjen her, og galskapen kan fortsette!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662774-da-er-jeg-tilbake-fra-ferie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, det var da dramatisk nicco! Hadde selv dobbelsidig lungebetennelse d barna var små, og trodde jeg skulle daue. Men det er godt du er tilbake og i normal gjenge. Har savna deg! Har ikke vært så aktiv selv, har vært sliten av hele greia, men jeg får krampeprøve litt til.... så da er alt normalt igjen da! God nattevakt. Jeg skal ha sex jeg nå/lage barn heter det visst!

Godt å "se" deg igjen horatio!! Jeg har brukt litt tid på å oppdatere meg nå, og ser at du har slitt litt, ja. Men orker dere å ha sex, så er vel kanskje ting litt på gli igjen?

Jeg har aldri vært så sjuk som jeg var nå!! Ganske skummelt at en ikke husker noe!! Må bare fortelle noe komisk: jeg og mannen min satt foran tv'n og så på fotballkamp. Det vil si, han så på fotballkamp, men i hodet mitt rullet et matprogram!! Helt komisk. Og jeg var våken og satt og så på tv'n....

Har vel ikm om en dag eller to, men er helt blank på når vi har hatt sex, til og med det har jeg glemt!! Snakk om å være avslappet. Vet at mannen min holdt seg langt unna de dagene jeg var på det sjukeste, men...

Godt å være tilbake her, selv om man blir minnet på sin ufruktbarhet(hvis det er noe som heter det..er trøtt)

Det har vært en dramatisk ferie for deg Nicco,det kan jeg se.

Men godt å se at du er tilbake i vigør igjen,det samme med horatio foressten.Jeg kan ikke annet enn å håpe for dere alle,jeg har tidligere sagt at jeg er overbevist om at sommeren skal bringe mange gode nyheter her inne,så vi får vel vente resultater nå snart da..Nyt det som er igjen av sommer,og la oss håpe at det å glemme når man har sex i forhold til el er det som skal til.Masse lykke til fra vilsågjerne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...