Gå til innhold

Kynnere eller hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart 37 uker på vei. 3 netter på 2 uker nå har jeg liggi våken med regelmessige kynnere og mensvondt nederst i ryggen. De varte sikkert 30 sek og var ca 5 min i mellom. Det var ikke så vondt at jeg trodde det var rier, men jeg lurte jo litt allikevel. De slutta ikke da jeg la meg i badekaret, men de dabba av utover morgenen.

Jeg hadde stressa litt dagene før de kom, men ikke mye. Tror også vi hadde sex samme dagen som de kom. Lurer på om det var pga det. Sa det til mannen, så nå blir det vel ikke mer sex på meg ;o)

Men altså, er dette vanlig å ha i ukesvis før man føder, eller er det rimelig å anta at ting modnes og at det nærmer seg? Kanskje i løpet av et par uker eller no? Det hadde nemlig passa perfekt - akkurat etter planen.

Og den derre slimproppen - må den være veldig seig, eller kan den være blank og ikke så tjukk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes ut som maserier, kan fremdeles vær flere uker til du føder likevel! :(

Slimproppen skal vel egentlig vær blank og gelèaktig.

Skrevet

har hatt slim som var grønn gult trodde det var slimproppen som begynte å løsne jeg..men usikker på alt nå,skjønner ingen ting.Spydde på onsdag,diare til fredag og grøn gult slim på fredag og lørdag pluss vonde kynnere siden da.vondt i korsryggen under sammentrekkingene,men sikkert bare tull og tøys føler liksom ikke at fødselen er rett rundt hjørnet,men blei litt i tvil siden alt dette har foregått denne uka...termin 09.08

Skrevet

Hva med å ta en telefon til føden for sikkerhetsskyld? Er vel bedre å komme inn på en sjekk for mye, eller få noen beroligende ord. Det tror jeg jeg ville ha gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...