lita78ღ Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 en eller annen her inne beskrev en prøveperiode så godt...starter med tanta og skuffelsen, deretter følger det på med nytt håp rundt eggløsningstider. så kommer symptomleting-perioden, og man er sikker på at man er gravid. tilslutt så kommer som regel (hvertfall for mange her inne) tanta med skuffelsen igjen, og man blir sint på seg selv for å gidde å håpe.... men plutselig er håpet der igjen, og slik går det, mnd etter mnd.... Jeg kjenner meg veldig godt igjen i opp- og nedturene i en pp.... det er jammen ikke langt mellom skuffelse og håp. Ganske utrolig egentlig..
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. juli 2006 #2 Skrevet 18. juli 2006 Det er så godt sagt! Skulle ikek tro det var mulig å være så høyt og så lavt i løpet av en mnd, men det er det altså! Som Tjorven sa: det er en ekstremsport vi driver med for psyken sin del:)
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. juli 2006 #3 Skrevet 19. juli 2006 hihihihi...!!!!! så sant så sant. En evig karusell med moodswings... nesten så jeg begynner å lure på om vi er riktig vel bevart her inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå