Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg ser alle føder før tida, blir så deprimert av det når jeg selv sitter her med den enorme magen og ingen tegn til fødsel. Unner alle fødsel, og synes det er kjempe koselig for dems skyld, men føler meg helt ensom her nå. Jeg vil så gjerne bli ferdig med denne ventinga og få se den digre babyen min snart!

Flere som har det slik? Synes det er vanskelig å få dagene til å gå og, selv om jeg har ei aktiv datter på 2 år. Tida går så sakte, er så skuffa hver kveld jeg legger meg og hver morgen jeg står opp uten at noe har skjedd..

Måtte bare lufte min frustrasjon litt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. termin i går, lei av at alle andre har rier og drar på føden

Skrevet

jeg tror nok ikke du er mer lei enn meg.. Jeg er alvorlig bim adddict og så er det kabal..lesing av krim..besteme hva som skal være til middag etc..Syns dette vente livet er møkk kjedelig. Når jeg studerte hadde jeg en somme jobb i fengselet..og jeg føler meg som en innsatt nu...

Skrevet

holder virkelig på å gå på veggen, ble nå nettopp 6. dag siden terminen ble passert..blir skikkelig deppa over at alle som har termin lenge etter meg føder, her skjer det ingenting, ikke en eneste kynner eller slimpropp eller noen ting, kun mensmurringer innimellom som det har vært de siste 4-5 ukene... Sluttet først å jobbe noen dager før termin, men skulle egentlig ønske jeg fortsatt jobba, da gikk tiden litt fortere iallefall. Alt er ukomfortabelt og kan ikke huske hvordan det føles å være noe annet enn høygravid... Har egentlig gitt opp at det kommer til å skje noe her. Hadde ikke trodd at noen dager fra eller til skulle spille så stor rolle, men etter termindatoen har liksom all tålmodighet forsvunnet. Som dere ser får jeg jo ikke sove heller og har ikke noe bedre å ta meg til enn å sitte her inne på BIM og skrive klageinnlegg... Samboer jobber 27 timers skift så kan ikke en gang ha sex for å desperat nok en gang prøve å sette i gang noe....

Nei, uff, dette ble skikkelig sytete, men er virkelig såååååå lei...

Skrevet

Lei ja!!!!! Sitter her 8 dager over UL termin, 14 dager over mens termin og ser alle reise til føden. Har knapt nok mensmurringer lenger. I tillegg fått estimert med ul på lørdag stooor baby (4587 gr). Sitter her og er kjempe redd for å få en lang og tung fødsel her nå etter at to venniner av meg endte opp med haste keisernitt grunnet store babyer som ikke kom langt nok ned etter 22 og 30 timer.

Hva skal man gjøre?

Skrevet

Uff, lei jeg også... Selv om jeg har 11 dager igjen til termin! Kommer til å klikke om jeg blir gående på overtid. Prøver å innstille meg på at jeg kan gå slik i 3-4 uker til, men ikke så lett. Har så utroooolig lyst å treffe på lille gutten!!! Gleder meg så enormt! Har lyst å bli kvitt den store magen og ryggvondtene. Og så har jeg lyst på en god natts søvn, men det er vel ikke noe jeg kan forvente etter at den lille kommer akkurat, hehe.

Skrevet

Blir med i syteklubben. I går sto jeg og grein i dusjen, for vondtene hadde gått over. I tillegg måtte vi se på dustefilm i stedet for ungkaren, så nå vet jeg ikke engang hvem han valgte, men håper på Moana.

Synes disse dagene over (5 i dag) har vart lenger enn den siste mnd av svangerskapet, har vært sykmeldt siden 10. mai og holder på å bli gal. Nå har jeg kjøpt meg to kjerringblader og flaskecola, så humøret er litt bedre, men hver gang jeg kjenner at jeg må på do håper jeg at det er vannet som skal gå. Kan heller ikke huske at jeg har utforsket truseinnlegg så innstendig noen gang, håper vilt på litt blod.

Har fått sjekket hos legen i dag at fosterlyden er grei, så da er det litt bedre. Sender masse tanker, men ikke noe fødestøv...

Skrevet

Drit lei!!!Har 22 dager igjen til termin,så føler meg teit som syter allerede,men går med vonde kynnere hele tiden og tror liksom at det går over til rier,men den gang ei....

Skrevet

dritlei jeg også...3 dager overtid i dag... =/

når skal han komme ut????????huff..

Skrevet

Det er såå godt å høre at vi ikke er alene. Jeg har termin om 5 dager, men han har ingen planer med å komme med det første nei, har vært elendig i rygg og hatt masse murringer i 2 mnd, så plutselig den siste uka er jeg bedre i form enn på lenge???han har tenkt å bli der inne, jeg er så drittlei jeg vil skrike...det er så hardt og tungt, jeg lengter etter både babyen og å få min egen kropp og full funksjonalitet tilbake...sukkk...jeg fatter ikke hvorfor de skal gjøre alt så vanskelig med at vi er nødt å vente hele 14dg etter termin for evt. igangsetting? babyen vokser jo sinnsykt på overtiden, og det blir bare en enda større unge og mer bekymringer for oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...