♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. juli 2006 #1 Skrevet 17. juli 2006 Er så spent på om det er gutt eller jente, så vi skal på 3d UL på Nøtterøy Regner med at det vises godt om det er jente eller gutt nå i uke24 Men er det noen som vil gjette kjønn ? Har spiss mage, stooore pupper.. Har lagt på meg både her og der.., syns kanskje magen er lav. Har vært plaget med kviser, har ikke hatt mye hodepine. Sov de første 4 mnd.. Ikke vært kvalm.. Tåler ikke lukten/smaken av kaffe, pepsi og brød. Biff er for tiden IKKE godt, favoritten er fiskegrateng (nam), var veldig glad i grønne epler og pærer i starten... drikker helst vann, men skal jeg ha noe med smak blir det fanta nå. Liker egentlig appelsin og banan best, men ikke i dette s.skapet.. Hva tror dere ?
selfangerkjerringa Skrevet 17. juli 2006 #2 Skrevet 17. juli 2006 Av erfaring så har alt det du nevner sjelden noen sammenheng med kjønn. men jeg gjetter gjerne på hva det blir, helt uavhengig av "tegn" JEG TROR GUTT!!! hihi... jeg skal på ul imorra, hva tror du jeg får?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 17. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2006 Tror du får en til liten jente jeg
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2006 Noen fler som vil gjette ?? Jeg har dessverre ikke magebilde..
Praelia Skrevet 18. juli 2006 #5 Skrevet 18. juli 2006 Heisann. Tror jeg tipper gutt på deg jeg!!Hvorfor vet jeg ikke, hehe.... Gjerne fordi jeg selv har en guttefølelse:) Uanz, lykke til på ul, blir nok kjempe gøy=) Klem
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #6 Skrevet 18. juli 2006 Tipper på gutt, men hadde vært gøy med jente på deg da alle andre skal ha gutt. Vært hos jordmor i dag. Fikk ikke kjeft da jeg ikke har gått opp noe på 1 uke. Hun sa forøvrig at hun trodde jeg hadde en gutt i magen. Ja nå har jeg fått så forskjellige svar at jeg blir litt rar. Kjøpte noen klær her om dagen og de var jo litt guttete. Selv har jeg følelsen på gutt hos meg. Vet det nok på torsdag. De tre siste ul har jo sagt jente men den første i uke 14 sa gutt. Rart det der. Lykke til i morgen skulle ønske det var meg. Vil ikke vente lengre.
rødhette* Skrevet 18. juli 2006 #7 Skrevet 18. juli 2006 Piadi: Jeg vil tippe jeg også.. og av vill gjetting, sier jeg gutt. Theokt: Fikk du kjeft fordi du ikke har gått opp i vekt??? Trodde du skulle passe på at du ikke gikk opp i vekt? Jaja, se, du skulle komme og fått noen kanelboller gitt
Thea og Erle Skrevet 18. juli 2006 #8 Skrevet 18. juli 2006 Hi hi ja det hadde smakt godt. Skal på stranda å svette litt nå.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 18. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 18. juli 2006 Flere som vil gjette ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå