Gå til innhold

SIMO eller BRIO kombi????

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt vogn enda? (eller har fra før?)

Klarer ikke å bestemme meg for hvem som er best.... :-) Tenkte at jeg skulle ta den vogna hvor man kunne forandre sittestilling (se fremover / bakover ) på sportsdelen, men oppdager i dag at det kan man jo på begge merkene! :-)

Dette er jo nesten håpløst!!! :-) - men moro!!!

Begge bagdelene er jo rimelig like i str. også...

Noen som har tatt et valg mellom disse to som kan komme med tips til meg??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662417-simo-eller-brio-kombi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en Simo kombi til begge guttene mine og var veldig fornøyd med den. Men vognen er jo diiiger. Tror Simo er den største (mest ruvende og sånn) og blant de tyngste vognene som finnes.

Har vært og prøvetrillet både Simo og Brio i butikk, og konkludert med at av disse to ville jeg foretrukket Brio. Den har en kjempegod fjæring sånn at det blir deilig byssing, den er mindre og lettere og den kommer i flere tøffe modeller.

Nå for tiden har jeg falt litt for Teutonia sine vogner, men jeg hadde jo i utg.punktet bestemt meg for å ikke ha en trehjuling da, så vi får se.. :-))

Mnesana: teutonia har ikke bare trehjulinger, jeg har kjøpt med 4 hjul..

,,,, jeg har tenkt sånn: Baby (i liggende stilling(),er de en kort periode.... Så jeg har kjøpt teutonia, som er en ypperlig sportsvogn også... : http://www.teutonia.no/funligg.htm, fordi den er kjempelett å trille, lett i vekt når du skal bære den inn i bil, blir liten når du slår den sammen.... luke på toppen til å titte på baby..., luftemek. i vognen hvis det er varmt, lydløs kasesje, kan snu så barnet kan se fra eller mot deg..., Fin plass i bagen til voksipose... Bra sikringssele i spostsvogen, fått mange "smil" i div tester..også når det gjelder sikkerhet. Går fint å ha med når man skal handle..., Ja kommer ikke på noe mer nå. Men har ei venninne som har denne og hun er storfornøyd... Jo ikke minst - de er lettsolgte - når du ikke skal bruke de lenger.Jeg Brio før, og var fornøyd med den, men hadde lyst på en lettere og mer sporty vogn denne gangen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...