Gå til innhold

September: fødested??


pouse

Anbefalte innlegg

Hei,jeg er førstegangsfødende med termin 30.9. Har fått fødeplass på Ahus etter avslag på Ullevål. Er det noen som har erfaringer derfra??

Så nå at man og kan føde på Rikshospitalet. Vet noen om det er like vanskelig å få plass der som Ullevål?

Hilsen utålmodig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

tror nok ikke det vil være så lett på "riksen" heller, selvom de i fjor ga færre avslag enn ullevål. Min jordmor anbefalte Bærum fremfor Ahus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

Jeg har også fått fødeplass på Ahus..Fikk først på Ullevål,men siden jeg nå bor i Akershus er det lettere å komme seg raskt til Ahus..Jeg har hørt at de har kommet seg veldig de siste årene..min mamma fødte familiens attpåkladd der i september 1998 og hun fikk veldig god behandling..selvsagt kunne ting alltids vært bedre,men har hørt mye mer positivt om ahus nå i det siste..så ikke bekymre deg du:) Min nåværende jordmor på helsestasjonen er forresten jordmor på Ahus også og hun er veldig koselig og flink...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Det er jo jordmoren man får som er avgjørende uansett, så får bare håpe på det beste! Begynt å grue dere for fødselen?Jeg gleder meg egentlig mest for å få det overstått, orker ikke gå å tenke så mye på det. Vi møtes kanskje på Ahus Andrea, jeg har termin 30.9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...