Gå til innhold

UL imorra kl 10 :) gleder meg!

Anbefalte innlegg

jeg har alltid fnist litt av de som poster "nå skal jeg på ul"-innlegg.. og så sitter jeg her og gjør det samme... hehhe.... :)

Det er bare det at jeg gleder meg så innmari! Har ikke hørt hjertelyd enda, ikke kjent særlig mye liv, gleder meg sånn til å få sett knøttet og vite at alt er i orden!

Oppdatering kommer imorra :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662301-ul-imorra-kl-10-gleder-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe....det har jeg også - helt til jeg faktisk skulle på UL selv.

Lykke til så masse !!

Og gled deg - jeg hadde en kjempeopplevelse. JM var kjempeflink og kul....og sambo var helt i skyene og forelsket.

Etter UL så har det gått opp for ham og han nevner Junior hele tiden og koser med magen åpenlyst og er helt gira....

Annonse

Så du skal vite kjønn? Hm... tipper gutt... Hehe. Har du en følelse av det ene eller det andre selv? Jeg har en følelse av at jeg det er ei lita jente inni meg, uten at jeg vet helt hvorfor. Så får jeg sikkert en gutt. Knis! Tror ikke jeg vil vite på UL. Hm... hvis ikke jeg blir alt for nyskjerrig da.

2-åringen min smører solkrem på magen min så bebien ikke skal bli rød... hehe... og hun vasker alltid magen min når vi vasker hverandre i ansiktet (internt rituale) så bebien også skal bli ren og fin :)

Med henne valgte vi å ikke vite, det er vi glade for. Det var en kjempeflott opplevelse å gå rundt og vente og undres :) Vi holdt nysgjerrigheta i bånd gjennom 3 UL... Denne gangen derimot vil vi vite. Hvis det går an å se da selvsagt :)

Det er flott å gå rundt og ikke vite :) Er praktiske årsaker for oss denne gangen, blir mye pes pga flytting, pendling, oppussing. Vi har eskevis med rosa klær og kjoler, greit å vit om vi kan pakke dem opp eller om hele garderoben må fornyes.... hehehe...

Det skjønner jeg. Hehe... Mamma har spart på de fleste babyklærne etter de 4 jentene sine, så jeg håper enten søstra mi eller jeg får jente. En del stygge klær fra 80tallet da, men også noen koselige som jeg "husker" (evt har sett på bilde)..

Annonse

jeg ønsker ei jente, blir minst like lykkelig for en gutt, og har drømt om tvillinger... hehehe... har faktisk ikke noen forutanelse jeg.

mener helt seriøst at så lenge knøttet er friskt og raskt er alt velkomment her i gården :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...