Gjest Skrevet 17. juli 2006 #1 Del Skrevet 17. juli 2006 Takk skal dere ha for all oppmuntring alle snille jentene mine! Så godt det er å ha dere! Har følt meg skikkelig megadeppa siden jeg merket at tr var på vei, og har bare tenkt negative tanker rundt denne prøvinga, og det å få flere barn. Hadde nesten overbevist meg selv om at det er mye bedre å ikke få flere... Men som så mange ganger tidligere, har lysten begynt å snike seg tilbake. Hadde en lang og fin samtale med min mann i dag ang. å få flere barn, og ang. å bytte jobb. Følte meg så mye lettere etterpå! Han vil så gjerne ha en til, og det var veldig godt å høre. Vet jo at han vil det, men trenger av og til å høre det også. Har også bestemt meg for å gå tilbake til gamlejobben, på nyfødt intensiv, som jeg har funnet ut at jeg savner så veldig. Trives mindre og mindre på den jobben jeg har nå... På fredag skal jeg som sagt til gynekolog, og jeg skal droppe den hormonspiralen en stund til ;o) Det skal bli spennende å høre hva han sier. Og jeg tar gjerne imot gode råd fra dere om hva jeg bør spørre om når jeg er hos han! Er bare på dag 6 da, så jeg vet ikke om det er aktuelt med noen blodprøver..? Tenkte å spørre han om Pergo er noe jeg kan bruke..., men det er det vel kanskje ikke i og med jeg har el..? Ellers kan det godt hende jeg skal prøve akupunktur jeg også! Har stor tro på alternativ behandling! Har forresten bestilt meg Progesta Care krem i dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662172-glad-jeg-har-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 17. juli 2006 #2 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei på deg, Godt å høre at du fremdeles henger med! Jeg har vært borte herfra en måned nå pga "ferie"(skriver et innlegg senere), så du mener sikkert ikke meg når du henviser til "jentene" her inne. Jeg skal prøve å oppdatere meg litt på hva som har skjedd, sitter nå på nattevakt. Positivt at du og mannen din tenker likt når det gjelder flere barn, det er utrolig viktig. Fint at du også har muligheten til å få jobben din tilbake, viktig å ha noe meningsfylt å tjene penger på. Jeg har aldri vært hos gynekolog så jeg har ikke så mange råd å komme med. Burde vel hatt meg en tur til en ekspert jeg også, men utsetter det hele tiden. Siden vi holder til i samme området, vil jeg gjerne ha noen hint fra deg om gode eksperter på området, også når det gjelder akupunktur. Ønsker deg lykke til på fredag, og pass i alle fall på å få klare svar på ting du lurer på. Hjelper lite å¨komme hit etterpå å lure på hva han mente!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662172-glad-jeg-har-dere/#findComment-5662494 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #3 Del Skrevet 17. juli 2006 Klart jeg mener deg også nicco!! Fordi om du har vært på ferie og hatt pause fra bim, så er jo du også en av jentene mine! Alltid med gode råd og varme ord! Veldig kjekt at du er tilbake forresten!! Håper du har har en fin ferie og fått masse ny ernergi og ny giv =) Jeg skal til en gynekolog som heter Ipsen. Tror det er bare han som driver privat i Ålesund. Ellers har jeg ikke peiling når det gjelder akupunktører, men det er jo flere her i byen. Får forhøre meg etterhvert. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662172-glad-jeg-har-dere/#findComment-5662637 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. juli 2006 #4 Del Skrevet 17. juli 2006 Enig ia, jeg er så kjempeglad i dere og glad for å kunne øse ut alle hysteriske tanker på noen som ikke tror jeg har tørna! Jeg har en veldig forståelsesfull mann når det kommer tilstykke, men når det gjelder disse kvinnegreiene tror jeg han føler at han kommer til kort av og til. Akupunkturdamen sa forøvrig at det var VELDIG viktig å gråte ut alle følelser! Men man kan godt gjøre det alene også sa hun! Jeg synes absolutt du bør diskutere Pergo. Man kan godt ta det selv om man har el. Det er mange som har blitt gravide med det. Og spør om blodprøver, ev. når du kan ta det. FSH, Progesteron,østradiol og sikkert flere. Det vil jo si noe om fruktbarheten di vet du! Så spennende da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662172-glad-jeg-har-dere/#findComment-5663402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 18. juli 2006 #5 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei igjen iaC";) Jeg ble glad for å se at du har bestemt deg for å henge med videre!Du hører med sammen oss,og skal være med videre sammen oss.En prat med mannen føles sikkert også skikkelig godt,er opprenskende det. Angående blodprøver(hormonprøver),så har jeg nettopp tatt det hos gynekolog,han ville at jeg skulle komme på syklus-dag 3.Så vidt jeg forstår er vel du på syklus dag 4 nå,så hva med en telefon til gynekologen?Om du ikke bor langt unna,og du og de har tid,vil de kanskje stikke i deg i dag?Eller kanskje mener han det er greit på torsdag?Uansett så er min erfaring at man bare skal spørre om man lurer på noe,og det gjør du jo.. Lykke til hos gynekologen ia,og lykke til med bestemmelsen om å gå tilbake til gammel-jobben.Jeg er sikker på at du blir fornøyde med begge valgene,og vil lykkes med babylaginga etter hvert.Sommerklem:) Vilsågjerne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5662172-glad-jeg-har-dere/#findComment-5664056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå