Gå til innhold

vet ikke hva jeg skal gjøre.. :(

Anbefalte innlegg

lang historie som jeg kan prøve å gjøre kort..

Aner ikke hva jeg skal gjøre lengere.. føler meg helt "tom innvendig".Jeg har ei jente på litt over 4mnd. hun er som en solstråle som oftest:)

Men hatt en del natte våking siste ukene som sliter meg nesten ut..

Men kjæresten jeg har nå, er ikke faren hennes, faren gir totalt blanke-han vil ikke se henne engang, har visst nok med å gå rundt å prate skit!!!

(vi var sammens da jeg oppdaget at jeg var gravid, men da fikk han panikk og stakk..)

Min nåværende kjæreste har vært inne i bilde siden jeg var halvveis i svangerskapet... har vært mye frem og tilbake.. orker ikke forklare alt.. Men han er nok en litt annerledes type enn det jeg egentlig faller for..

Men jeg ville gi det en sjanse, å det gikk så flott i starten.

Men nå vet jeg ikke hva jeg føler.. han har vært utro i fylla en gang.. da var vi fra en annen i 3 uker. Men ville prøve på nytt..syns ikke det har funket noe særlig siden da.. og kanskje litt før det..

Han er kjempesnill med pia, kjøpt masse til henne. får så dårlig samvittighet bare av å tenke på at jeg kanskje ikke er glad i han mer?? har ikke hatt sex på 1mnd.. klarer ikke tanken på det lenger..

jeg har opplevd mye stygt det siste året før jeg fikk jenta mi, så lurer litt om det er det som ligger litt under.. eller er jeg rett å slett ikke glad i han lenger..

Er litt redd for å være alenemor også.. :( om det kommer til å gå bra..

huff, aner ikke hva jeg skal gjøre lengere.. hva som blir rett..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5661914-vet-ikke-hva-jeg-skal-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, da- hørtes ikke greit ut!

Har du noen å prate med om dette og om det stygge du har opplevd? Høes ut som om det er det du trenger- å prate med noen. Kan jo hende som du sier at det er de vonde tingene som ligger bak det hele. Det er i tilfelle ikke så unaturlig.

Håper du finner ut av det. Sorry at jeg ikke er til særlig hjelp her...

Lykke til!

Heisann!!

Uff,det hørtes jo ikke noe særlig ut!!Han barnefaren virker ho helt ja... ikke koslig!

Men ikke få dårlig samvittighet ovenfor din nåværende kjæreste hvis du ikke føler noe for ham mer og vil gjøre det slutt.Det du skal tenke på nå er at du og den lille jenta de skal trives og ha det fint.Og trives ikke du så trives ikke lille pia heller vettu.

Og kanskje du trenger å få hvilt deg litt,om så bare et par timer.Det hjelper det.Ikke godt å gå rundt å være helt utslitt.Vet åssen det er.

Det er vel noe som heter en gang utro alltid utro.Men det finnes unntak så du må selv ta valget.Men jeg har sagt til mannen min at er han utro så er det over og ut for alltid.

Men jeg tror du ville klart deg helt supert hvis du hadde endt opp som alenemor.Venninna mi er 24 og ble alenemamma for 1 og et halvt år siden.Sønnen er 2 år nå,ho klarer seg helt fint:)Noen tider vil sikkert bli tøffe,men da har man lov til å be om litt hjelp:)

Men husk at nå i denne fasen vi er i(min sønn er 5mnd)så har vi lett for å miste litt følelser.Jeg tenker ikke så mye på sex nå om dagene,blir sliten bare med tanken.Så tror det er helt normalt.Mannen min synes såklart ikke det er morro,men sånn er det nå bare foreløpig.

Håper noe av dette hjalp,er jo ofte godt bare å¨få pratet litt.

takk:o) ja en del av de tingene som ligger bak er venner som har vært stygge mot meg. men også faren til jenta mi var delvis psykopat.. sånn som han har vært mot meg har virkelig satt spor i meg.. dype spor..

Han går enda og prøver og gjør live surt for meg med stygge rykter.

Har moren min jeg kan prate med..men ikke så enkelt det heller..

ja det hjelper å bare få det skrevet her, lufte tankene :)

Er nok blitt litt vel hønemor hihi.. har min mamma som hjelper en del til:) men vil liksom aller helst ta mesteparten selv!!:)

Føler liksom at jeg roer henne best selv..

ja dette er ikke lett.. vurderer sterkt å bare være alene med henne.

flytter snart i ny leilighet, så da må jeg ta standpunkt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...